[elfsight_click_to_call id="1"]
ماهی قره­ برون

خرید و فروش ماهی قره برون در گیلان

خرید و فروش ماهی قره برون در گیلان که یکی از استان های فعال در زمینه پرورش ماهیان خاویاری مانند قره برون است، در سراسر کشور انجام می گیرد. جهت خرید ماهی قره برون گیلان با ما همراه باشید.

استان های شمالی یکی از اصلی ترین مراکز تولید و پرورش ماهی های خاویاری هستند. به طوری که در گیلان حدود ۱۱ مرکز پرورش انواع ماهیان خاویاری وجود دارد.

در حال حاضر علاوه بر استان های شمالی، سایر مناطق از ایران همانند قم و فارس نیز در زمینه پرورش ماهی های خاویاری فعالیت دارند.

ماهی خاویاری قره برون یکی از انواع ماهی های در حال پرورش گیلان می باشد.

ماهی قره برون در گیلان

خرید و فروش ماهی قره برون

با توجه به آمار هایی که وجود دارد، گیلان یکی از استان های شمالی است که از نظر اجرایی جهت شروع طرح های پرورش ماهیان خاویاری، بسیار موفق تر عمل کرده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۱۱ مرکز پرورش ماهی خاویار از جمله قره برون در این استان وجود دارد، حدود ۲۴ سرمایه گذار نیز جهت ورود به این حزوه کاری، اعلام آمادگی کرده اند.

ماهی قره برون از جمله ماهیان خاویاری است، که در استان گیلان اغلب در مزارع ساحلی گیلان نگهداری می شوند.

مراکز تکثیر ذخایر ماهی های خاویاری

با توجه به اینکه، نابودی ماهی های خاویاری در دریای خزر بیشتر احساس می شود، و ایران در حال تلاش برای جبران این نسل انقراض است، اما با هم قاچاق و آلودگی هایی که وارد دریا می شود، سبب مرگ ماهیان خاویاری شده و روز به روز از تعداد آن ها کاسته می شود.

در حال حاضر در استان گیلان، مراکز تکثیر ماهی های خاویاری، در حال پرورش و رهاسازی انواع ماهی های خاویاری از جمله ماهی قره برون می باشد.

که این امر اگر به خوبی انجام گیرد، بدون شک تاثیر مثبتی خواهد داشت.

گیلان پیشرو در پرورش ماهی های خاویاری

خرید و فروش ماهی قره برون

در استان گیلان علاوه بر اینکه ماهی های خاویاری جهت پرورش و رهاسازی رشد داده می شوند، در مزارع مختلف نیز جهت پرورش و عرضه ماهی های خاویاری و تخم آن ها در ایران و کشور های خارجی انجام می گیرد.

ماهی قره برون یکی از انواع ماهی هایی است که در دنیا مانند آن نیست و دارای بهترین نوع خاویار از خانواده تاس ماهیان می باشد.

خرید و فروش ماهی قره برون

خریدارن ماهی قره برون از سراسر کشور و حتی کشور های مختلف جهت خرید انواع ماهی خاویار قره برون به گیلان مراجعه می کنند.

زیرا با توجه به اینکه مراکز تکثیر و پرورش در این استان بیشتر بوده و تنوع ماهی خاویار قره برون از لحاظ سنی و وزنی بیشتر است، با شرکت های این منطقه همکاری می کنند.

اگر شما نیز به دنبال بهترین نوع ماهی قره برون هستید، با سایت خرید و فروش ماهی قره برون ارتباط بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا