[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار بلوگاخاویار سیاه

خرید خاویار سیاه ایرانی

خرید خاویار سیاه ایرانی را با ما تجربه کنید. لذت چشیدن و چشاندن طعم خاویار اصل ایرانی را از دست ندهید. با پشتیبانی فروش ما تماس بگیرید تا پاسخگوی هر گونه پرسشی باشند.

خرید خاویار سیاه

ویژگی خاویار ایرانی

در سال های اخیر کشورهای زیادی به تولید خاویار روی آورده اند. حتی کشورهایی که ماهیان خاویاری، بومی آن ها نیستند. یعنی زیست بوم ماهی خاویاری در آن کشورها وجود ندارد.

این کشورها شرایط پرورش ماهیان خاویاری را شبیه سازی می کنند و با آزمون و خطا به شرایط دلخواه می رسند. آن ها نمی توانند شرایط نگهداری ماهی خاویار را از کشورهای دیگر یاد بگیرند. زیرا اقلیم آن کشورها با هم متفاوت است.

بنابراین چندین سال زمان صرف شد تا به این دانش دست پیدا کنند. یکی از این کشورها ژاپن است. امروزه شاهد حضور خاویار سیاه ژاپنی در بازار هستیم.

کشورهای دیگر هم رقابت بر سر بازار خاویار را آغاز کرده اند. زیرا حضور در این بازار سود خوبی را نصیب آن ها می کند.

برند خاویار ایرانی در دنیا زبانزد است. به دلیل کیفیت فوق العاده خاویار سیاه ایرانی، مشتریان زیادی خواهان خرید این محصول هستند. انواع معروف خاویار سه گونه است:

  1. خاویار سیاه
  2. خاویار زرد
  3. خاویار قرمز

از میان این سه گونه خاویار سیاه مرغوب ترین نوع است. سالانه مشتریان زیادی از سراسر دنیا برای خرید خاویار اصیل ایرانی به کشورمان سفر می کنند. با کمی تلاش می توان بازار خاویار جهان را در اختیار گرفت.

خرید خاویار سیاه

خرید خاویار سیاه مرغوب

به دلیل پر طرفدار بودن خاویار سیاه، اقبال برای تولید آن زیاد است. ولی همه موفق به تولید باکیفیت این محصول نمی شوند.

باید تولید در شرایط خاصی صورت گیرد تا محصول مناسبی به دست آید. حاشیه دریای خزر بهترین مکان برای تولید این ماده گرانبهاست. در شهرهای شمالی ایران حوضچه های پرورش ماهیان خاویاری فعالیت می کنند.

کارشناسان فنی باید به طور مداوم شرایط نگهداری ماهی را بررسی کنند. شرایط باید همواره در حد ایده آل باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

مازند خاویار مرغوب ترین خاویار ایرانی را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

خرید خاویار سیاه

موارد استفاده از خاویار ایرانی

خاویار ایرانی خواص دارویی نیز دارد.

  • برای تقویت سیستم عصبی بدن مفید است.
  • موجب پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی می شود.
  • برای التیام زخم پس از عمل جراحی مفید است.
  • برای درمان افسردگی نیز به کار می رود.

مصرف خاویار می تواند به صورت خام انجام شود. برخی افراد آن را به همراه زرده تخم مرغ استفاده می کنند. در کنار استیک گوشت هم می توان از خاویار بهره برد.

مصرف خاویار به همراه انواع چاشنی ها که در کنار آن قرار می گیرند می تواند طعم لذت بخشی را به وجود آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا