[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

خرید اینترنتی و آنلاین خاویار به صورت عمده

شاید پیدا کردن شرکتی که هم تولید و کیفیت خاویارش خوب باشد و هم خدمات خوبی برای خرید  خاویار  به مشتریان ارائه دهد، بسیار سخت باشد  و از آن جایی که ایران ما برای حفظ نام خود از ۵ سال پیش طرح استانداردسازی خاویار پرورشی را به کُدکس (کمیسیونی برای جمع‌آوری و تطبیق بین‌المللی استانداردهای مواد غذایی و ارائه آن به شکل واحد) ارائه داد تا همچنان نام ایران در تجارت جهانی باقی بماند. خوشبختانه این طرح از سوی کُدکس تایید و ایران به عنوان متولی استانداردسازی خاویار پرورشی انتخاب شد.

در صدد برآمدیم تا در این مقاله  در  راستای خرید اینترنتی و آنلاین خاویار به صورت عمده کمک نماییم

خرید اینترنتی و آنلاین خاویار به صورت عمده

گروه تامین کننده انواع خاویار در ایران

گروه تامین کننده انواع خاویار در ایران  گوشت ماهی خاویار، یکی از باارزش ترین انواع مواد غذایی است که به صورت عمده به کشور های دیگر صادر می شود. این محصول به صورت بسته بندی شده در بازار کشور به فروش می رسد و به دلیل خواص زیاد، دارای فروش خوبی بوده است. البته امروزه ماهیان خاویار پرورشی نیز در بازار دیده می شوند و مازندران قطب اصلی تولید کننده این ماهی بوده است. که امروزه به صورت اینترتی و آنلاین خاویار عرضه می شود و بسیاری از مراکز معتبر ، عرضه آنلاین خاویار در اختیار مشتریان قرار می دهند

از آن جایی که در مناطق مختلف ایران و در اکثر استان ها استخر پرورش ماهی خاویاری وجود دارد ، از این رو  تولیدکنندگان با اهداف مختلفی همچون تولید بچه ماهی خاویاری، تولید گوشت خاویار و تولید خاویار ایرانی اقدام به تولید و پرورش ماهی خاویاری می کنند. غالبا مراکز بزرگ تولید ماهی خاویار ایران در شمال ایران و به خصوص استان های گیلان و مازندران وجود دارد ولی یک نکته اساسی وجود دارد که کدام یک از شرکت های موجود بهترین خاویار را تولید می کند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه می دهد؟ 

بازار خاویار قیمت مناسب

بازار خاویار قیمت مناسب  در گذشته با توجه به عدم دسترسی به خاویاردر ذهن اکثر ایرانیان ، خاویار به عنوان یک ماده غذایی خیلی گران قیمت محسوب می شد که فقط ثروتمندان قادر به خرید آن بودند و در بسیاری موارد خاویار خارجی را به کشور وارد می کردیم که یکی از تجارت های عمده در کشور واردات خاویار محسوب می گردید.

اما باید بدانید امروزه مردم کاملا عادی نیز این غذای مقوی را سرو می کنند. در حالی که خاویار در مقایسه با غذاهایی چون سالمون و پوزه پارویی، قیمت کاملا مناسب تری دارد.

تولید خاویار استاندارد در ایران

تولید خاویار استاندارد در ایران از آن جایی که رعايت استانداردهاي رقم بندي خاويار بر اساس اندازه، رنگ، سالم بودن  و يكپارچگي آنها، توجه و اجراي دقيق مقررات بين المللي را شامل می شود و بطور كلي كيفيت خاويار ايران باعث شده مورد توجه تجار و توزيع كنندگان خاويار در سطح جهان قرار گیرد و تقاضاي بيشتري در مقايسه با ميزان عرضه براي آن وجود داشته باشد.

لازم است که در راستای استاندارد سازی خاویار در کشورمان مراحل مختلفی را طی نماییم که این مراحل عبارتند از:

بررسي روشهاي مختلف عمل آوري خاويار ، كه شامل شايستگي هايي از قبيل استحصال تخمك از ماهيان آماده، افزودن مواد ضد فساد به تخمك، روش عمل آوري خاويار دان در قوطي و بشكه، روش عمل آوري خاويار دان پاستوريزه، روش عمل آوري خاويار فشرده و روش عمل آوري خاويار با تخمدان مي باشد و اين شايستگي ها  با مشاغلي مانند تكثيركننده ماهيان خاوياري ، پرورش دهنده ماهيان خاوياري ، حفاظت از منابع ماهيان خاوياري ،صياد ماهيان خاوياري و فني و تأسيسات در ارتباط مي باشند.

سفارش اینترنتی خاویار به صورت جزئی و عمده

سفارش اینترنتی خاویار به صورت جزئی و عمده ماهی خاویار از دو قسمت بسیار مهمی تشکیل شده است که می توان به گوشت و خاویار آن اشاره نمود. البته گوشت ماهی خاویار در بازار کشور از طرفداران زیادی برخوردار بوده و اما بیش ترین فروش آن مربوط به خاویار این ماهی می باشد.
فروش گوشت خاویار به دو صورت در بازار انجام می گیرد که عبارت اند از:
o فروش عمده گوشت خاویار
o فروش جزئی گوشت خاویار

فروش گوشت خاویار به صورت عمده از راه های کاهش قیمت بوده که تقاضا را نسبت به خرید آن بیشتر می کند. البته فروش این محصول به صورت عمده از سایت های اینترنتی انجام می شود و اما بیش ترین صادرات را به کشور های اروپایی خواهیم داشت.

و اما در ادامه یادآور خواهیم شد که قیمت گوشت خاویار بسته به موارد مشخصی برآورد می شود که در ادامه بیان شده است.

  • نوع برند توزیع کننده
  • نوع بسته بندی
  • وزن و اندازه گوشت
  • نوع گوشت خاویار
  • نحوه خرید و فروش خاویار

در حال حاضر در  کشور ما خرید اینترنتی خاویار و  خرید خاویار به صورت آنلاین صورت می گیرد که قیمت گوشت خاویار، از طریق سامانه های اینترنتی در دسترس بوده است و شما می توانید قیمت این محصول را از نمایندگی های اصلی دریافت کرده 

فروشنده خاویار باکیفیت صادراتی در ارومیه

فروشنده خاویار باکیفیت صادراتی در ارومیه

فروش خاویار در ارومیه بر عهده شرکت تولیدی خاویار در استان ارومیه می باشد که مشتریان ایرانی نیز برای خرید انواع خاویار می توانند در هر کجای کشور که می باشند به سایت هایی که نماینده فروش خاویار هستند و دارای بهترین مارک خاویار در ایران بوده مراجعه نمایند تا خرید اصل و مغوب را به همراه بهترین قیمت ها داشته باشند.

لازم به ذکر است از جمله خاویارهای معروفی که در ارومیه تولید می شود خاویار ازون برون را نام ببریم

مرکز فروش خاویار در رشت

مرکز فروش خاویار در رشت

منطقه های تهیه ی خاویار ماهی اوزون برون در رشت و کلا استان گیلان با توجه به قرارگیری در کناره ی دریای خزر، جایگاه اصلی پرورش گونه های متنوع ماهیان خاویاری مانند ماهی اوزون برون، فیل ماهی، تاس ماهیان و غیره است.

هم چنین خاویار ماهی اوزون برون را که خاویار سوروگا  اسم گذاری کرده اند ، همانند همه ی خاویارهای ایرانی دارای درجه بندی های مختلفی است که که عبارت است از:

رویال

رقم یک

رقم دو

لازم به ذکر است که انواع خاویار قابل عرضه در رشت

بلوگا

سوروگا

آسترا

بری

قیمت خاویار درجه یک در بازار

قیمت خاویار درجه یک در بازار

همانطور که می دانید خاویار از نظر رنگ، به دو نوع سیاه و طلایی مشهور بوده و معمولا در بازار به صورت عمده ارائه می شود. این تولیدات در کیفیت های مختلف عرضه شده و افراد زیادی آنها را برای مصرف خود خریداری می کنند.

و از آن جایی که خاویار طلایی یکی از بهترین نوع آن بوده که در ایران تولید خوبی داشته و مشتریان مختلف آن را سفارش می دهند. این نوع خاویار از گونه ای خاص از ماهیان خاویاری تولید شده و طعم بسیار خوب دارد. به همین دلیل در شهرهای مختلف ایران می توان تقاضای زیادی را برای انواع مختلف خاویار طلایی مشاهده نمایند. اعلام قیمت روز خاویار طلایی ایران در مراکز فروش تخصصی این اجازه را می دهد تا متقاضیان توانایی بیشتری برای خرید و انتخاب بهترین نوع آن داشته باشند و حتی پس از بررسی قیمت ها می توانند خرید آنلاین خاویار داشته باشند .

از آن جایی که قیمت از شاخصه های بسیار مهم در رابطه با خرید و فروش انواع خاویار در بازار است.

از این رو برای اطلاع از قیمت روز خاویار طلایی ایران نیازمند بررسی کیفیت و مرغوبیت بوده و شرکت هایی که این محصولات را در بازار به فروش می رسانند به این موضوعات دقت نظر زیادی دارند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا