[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار شمال

خریدار خاویار در شمال ایران

خریدار خاویار ایران را نه تنها مشتریان داخلی بلکه بازار های صادراتی و مشتریان خارجی نیز تشکیل می دهند. ماهیان خاویاری ایران دارای انواع مختلفی هستند که شش گونه از آنها در آب های خزر وجود داشته و به تنهایی تامین کننده بیش از نود درصد خاویار در سطح جهان می باشند. قره برون یا دماغ سیاه یا ماهی خاویاری، نام یکی از ماهیان خاویاری است که متعلق به راسته تاس ماهیان و بومی ایران است. فیل ماهی نیز نام دسته ای دیگر از این ماهیان است که دارای خاویاری به نام بلوگاست که از پر طرفدار ترین انواع خاویار در دنیا می باشد. عطر عالی، طعم دلچسب و جادویی، ظاهر زیبا و دانه های بزرگ و شفاف از مهمترین خصوصیات خاویار بلوگا امپریال می باشد. 

خریدار خاویار در شمال ایران

سفارش خاویار از عمده فروشی ها

سفارش خاویار از عمده فروشی هامروارید سیاه یا خاویار در رنگ هایی مانند:

  • طلایی
  • سرخ
  • سیاه

وجود دارد. همان طور که بیان شد، فیل ماهی که بزرگترین ماهی موجود در دریای خزر است، دارای تخم هایی به رنگ قهوه ای روشن بوده و قطر دانه های آن متفاوت است. به همین دلیل به دانه های خاویار با قطر سه میلی متر و بیشتر امپریال و با قطر ۲/۵ تا ۳ میلیمتر بلوگا اطلاق می شود.

سفارش خرید خاویار به تولید کنندگان آن انجام می شود. بسته به نوع خاویار سفارشی که از نوع طبیعی و وحشی بوده یا از نوع مصنوعی باشند، قیمت سفارش و خرید آن از عمده فروشی ها متفاوت است. 

این محصول پس از استحصال از ماهی به شکل کنسرو خاویار و در قوطی هایی با وزن متفاوت بسته بندی می شود که خاویار ۱۰۰ گرمی درجه یک نمونه ای از آن می باشد. 

مشخصات خاویار باکیفیت

مشخصات خاویار باکیفیتخاویار نوعی ماده غذایی است که به شکل کنسرو تهیه می شود. بنابراین باید در شرایط کاملا بهداشتی تهیه شده و دارای مجوز های لازم باشد. این کالا در کارخانجات صنایع غذایی آماده و بسته بندی شده و نوع خاویار  همچنین تاریخ تولید در روی قوطی های حاوی آن درج می شود. 

بسته بندی خاویار به گونه ای است که باید دارای کد بهداشتی بوده و همچنین مجوز اداره دامپزشکی را نیز داشته باشد. 

از این رو شرکت هایی که در زمینه عرضه و فروش خاویار درجه یک صادراتی فعالیت دارند، تمام دقت خود را برای ارائه و فروش خاویار درجه یک پس از کنترل کیفی و بررسی دقیق انجام می دهند. ضمانت کیفیت و گارانتی فروش خاویار از جمله خدماتی است که توسط شرکت های بازرگانی فروش خاویار انجام می گیرد.

بازرگانی خاویار درجه یک در ایران

بازرگانی خاویار درجه یک در ایراناستورژن نام ماهیان خاوری است که متعلق به خانواده تاس ماهیان می باشند. خاویار بیشتر در وعده صبحانه است به صورت خام مصرف شده و گاهی اوقات نیز زرده تخم مرغ به آن افزوده می شود. 

تولید و فروش خاویار صادراتی با قیمت مصوب و ثابت بخشی از فعالیت های شرکت های بازرگانی دخیل در این امر هستند. این شرکت ها در طیف گوناگونی شامل سطح ملی، منطقه ای و بین المللی فعالیت نموده و برخی از آنها منحصرا در امر صادرات خاویار درجه یک و با کیفیت مشغول به کار هستند. 

کشو رهای زیر:

  • کشور های حوزه خلیج فارش
  • آمریکا
  • کشور های اروپائی 
  • کانادا

از مهمترین وارد کنندگان خاویار ایرانی در جهان می باشند که بخش قابل توجهی از آن را نیز به مصرف می رسانند.

بهترین برند خاویار ایرانی و وارداتی

بهترین برند خاویار ایرانی و وارداتیسواحل دریای خزر و به ویژه ناحیه بندر ترکمن دارای ماهیان خاویاری می باشند که طبق آمار های منتشره تامین کننده بیش از نود درصد خاویار مصرفی در کل جهان می باشند.

این امر نشان دهنده اهمیت خاویار ایرانی است که ضمن برخورداری از ارزش تغذیه ای بالا دارای ارزش اقتصادی نیز می باشد. 

بهترین برند خاویار در ایران توسط شرکت های مربوطه و زیر مجموعه های اداره شیلات و پرورش آبزیان تهیه و بسته بندی شده و به شکل کنسرو روانه بازار کشور های وارد کننده خاویار و همچنین بازار داخلی می شوند. 

این محصول به دلیل کنترل و نظارت دقیق بهداشتی دارای مشخصات خاویار خوب بوده و در سطح جهان از شهرت خاصی برخوردار است. به همین دلیل تقاضای بالایی برای آن وجود دارد.

سایت خرید خاویار ارزان قیمت

سایت خرید خاویار ارزان قیمتتجارت خاویار امروزه به یک تجارت پر سود و قابل توجه تبدیل شده است که بندر ترکمن تامین کننده نیمی از خاوریار ایرانی می باشد. استخراج خاویار از ماهی به روش های مختلفی صورت می گیرد که امروزه از سزارین استفاده می شود.

در این شکل بخشی از تخم ماهی از شکم آن خارج شده و قسمتی نیز باقی مانده و ماهی به دریا بازگردانده می شود. پس از گرفتن تخم ماهی عملیات بسته بندی و آماده سازی آن در کارخانجات مربوطه صورت گرفته و این تولیدات آماده عرضه و مصرف به بازار می شوند. 

بسیاری از سایت های اینترنتی به فروش خاویار در انواع مختلف مانند امپریال و بلوگا پرداخته و نام شرکت تولید کننده نیز بر روی قوطی های کنسرو حک شده است.

این وب سایت ها عرضه کننده ارزان قیمت ترین خاویار ایرانی بوده و راهی آسان برای خرید به شمار می روند.

تولیدکننده خاویار در بندر عباس

تولیدکننده خاویار در بندر عباسبسته به نوع ماهی خاویاری تخم های آن به رنگ های مختلفی مانند:

  • سرح
  • سیاه
  • طلایی

می باشند که معمولا خاویار سیاه رنگ متقاضی بیشتری دارد. این کالا پس از آماده سازی از طریق پایانه های مختلف مرزی در کشور مانند پایانه های آبی و زمینی به اقصی نقاط جهان صادر می شود. 

به طور مثال اسکله های واقع در بندر عباس نوعی پایانه آبی در کشور می باشند که عملیات باربری و ارسال این محصول را به کشور های دیگر انجام می دهند.

تولید کنندگان خاویار ملزم به رعایت یک سری نکات هستند که:

  • عرضه خاویار در بسته بندی مناسب و پلمپ شده با ذکر مشخصات 
  • دارای کد بهداشتی، اطلاعات مربوط به تاریخ تولید و انقضاء و بارکد 
  • دارنده لیبل واقعی

مهمترین آنها می باشند.

نماینده فروش خاویار در اردبیل

نماینده فروش خاویار در اردبیلیکی از امتیازات و خدماتی که شرکت های عرضه کننده خاویار در ایران انجام می دهند آن است که تولیدات خود را از طریق نمایندگی های فروش در سراسر کشور مانند اردبیل به متقاضیان عرضه می دارند.

خاویار با کیفیتی عالی و بسته بندی مناسب در نمایندگی های فروش به متقاضیان در تعداد دلخواه عرضه می شود. در صورتی که خرید مقادیر زیاد خاویار و خرید عمده آن مد نظر باشد، نمایندگی های فروش می توانند نقش واسطه را بین شرکت تولید کننده و خریدار داشته باشند و هماهنگی های لازم را بین آنها انجام دهند.

به این ترتیب خاویار درجه یک تولید داخل از طریق مراکز معتبر مانند نمایندگی های فروش در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا