[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

خاویار صادراتی ایران در بازار های خارجی

همه ی ما در داخل کشور خاویار را با نام مروارید سیاه می شناسیم، در دریای خزر می توان ماهی های خاویار  را صید کرد و در بازار های زیادی در داخل و خارج از کشور به فروش رساند. این محصول سال هاست که خریداران خارجی بسیاری را مجذوب خود کرده و همین باعث صادرات بیش از حد آن به کشور های دیگر شده است. کارخانه های صید و بسته بندی خاویار، آن ها را از طریق مناطق شرقی دریای خزر به دست می آورند و بعد از بسته بندی آن را به دست مشتری می رسانند. خاویار صادراتی ایران از جمله محصولات پر مخاطب است که توانسته سود فراوانی را برای کشور داشته باشد. 

خاویار صادراتی ایران در بازار های خارجی

صادرات خاویار ایران به کشور های آفریقایی

صادرات خاویار ایران به کشور های آفریقاییتخم های خاویار از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند، رنگ های مختلفی از این ماده وجود دارد که رنگ سیاه دارای ارزش غذایی بیشتری است به این دلیل به خاویار، مروارید سیاه نیز می گویند.

این محصول به دلیل کیفیت و قیمت بسیار خوبی که دارد به کشور های مختلفی به خصوص کشور های آفریقایی صادر می شود.

تمام برند های تولید خاویار محصولات خودشان را به بازار های بین المللی ارسال می کنند و خرید و فروش در این بازار ها باعث شده است که شرکت های کشور های دیگر از جمله روسیه و چین به رقابت با ایران بپردازند.

یکی از مواردی که باعث سود دهی بسیار زیادی برای ایران شده است، عرضه خاویار صادراتی است.

نرخ خاویار صادراتی در حجم عمده

نرخ خاویار صادراتی در حجم عمدهزمانی که این دانه های خاویار را از شکم ماهی خارج می کنند دارای اندازه های متفاوتی است که هر اندازه ای نشان دهنده ی یک نوع خاویار با ارزش است.

خاویار یکی از گران ترین غذاهای جهان است که هر کسی در کل جهان قادر به خریداری این ماده ی با ارزش نیست.

همان طور که می دانید در تمام بازار های جهانی نرخ ماهی خاویار بسیار زیاد است ولی برخی از مردم دوست دارند این ماده ی خوشمزه و ارزشمند را حتی برای یک بار امتحان کنند.

نرخ خاویار صادراتی در حجم عمده را می توان از نمایندگی های کارخانه های بسته بندی در کشور های دیگر به دست آورد.

نکته ی قابل ذکر این است که این ماده ارزشمند به صورت عمده نیز به فروش می رسد و حجم زیادی از آن، قیمت به نسبت ارزان تری دارد ولی خرید عمده این محصول مناسب رستوران های بزرگ و گران در تمام نقاط کره ی زمین است.

مرکز پخش خاویار صادراتی در پایتخت

مرکز پخش خاویار صادراتی در پایتختهمان طور که می دانید ایران یکی از برترین کشور ها در زمینه خاویار های با کیفیت است. خاویار ایران ویژگی های بسیار خوبی دارد و همین باعث شده است که مشتریان زیادی داشته باشد. از جمله:

  • دانه های آن از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • عطر و بوی بسیار عالی دارد.
  • دانه های آن بسیار درشت و البته زیاد هستند.
  • و از همه مهم تر این که طعم آن ها بسیار عالی است.

شرکت های زیادی وجود دارند که این محصول را از کشور های دیگر به عنوان یک محصول وارداتی به کشور وارد کرده و در فروشگاه های زیادی در سراسر کشور به خصوص پایتخت به فروش می رسانند.

با مراجعه به هر کدام از این مراکز پخش در پایتخت می توان تمام انواع این خاویار مقوی را مشاهده کرده و بعد با در نظر گرفتن بودجه ی خود می توانید اقدام به خرید این خاویار درجه یک نمایید.

بازار خرید انواع خاویار صادراتی در کشور

بازار خرید انواع خاویار صادراتی در کشورخاویار به دلیل خواص درمانی بسیار زیادی که دارد توانسته نظر مشتریان زیادی را جذب کند.

در کل جهان اشخاصی وجود دارند که مشتاق خرید خاویار صادراتی و خاویار شمال هستند، آن ها می توانند به بازار هایی که انواع خاویار را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری نماید.

این بازار ها بیش تر در شهر های شمال کشور به دلیل اینکه دریای خزر منبع اصلی ماهی خاویار است وجود دارند.

با مراجعه به بازار های خرید کشور و با خرید این ماده ی غذایی با ارزش می توانید از طعم بسیار خوب آن نهایت لذت را ببرید و هچنین باعث سلامت هر چه بیشتر خود در برابر بیماری ها شوید.

سفارش خرید خاویار صادراتی از فروشگاه های معتبر

سفارش خرید خاویار صادراتی از فروشگاه های معتبر

در اکثر مناطق کشور مراکز معتبری وجود دارند که مشغول فروش این محصولات هستند که علاوه بر آن ها به صورت آنلاین فروشگاه های معتبری وجود دارد که به صورت کاملا غیر حضوری می توان محصول مورد نظر را سفارش داد.

خاویار پروتئینه از جمله خاویار های پر مصرف است که به عنوان یک وعده ی صبحانه کاملا مقوی و البته به صورت خام مصرف می شود.در فروشگاه های معتبر

گروه تامین کننده انواع خاویار صادراتی در کشور

گروه تامین کننده انواع خاویار صادراتی در کشور

خاویار به دلیل طعم بسیار عالی که دارد هیچ عاملی حتی قیمت زیاد آن نتوانسته از محبوبیت این ماده در بین مردم بکاهد.

در داخل کشور نمایندگان زیادی وجود دارند که تحت عنوان گروه تامین کننده انواع خاویار صادراتی مشغول به کار هستند که بهترین نوع این ماده را در دسترس مصرف کننده ها قرار می دهند.

از جمله خواص خوب این ماده می توان به این موارد اشاره نمود:

  • سرشار از آنتی اکسیدان است.
  • برای درمان بیماری و زخم بسیار مفید است.
  • باعث جلوگیری از سرطان می شود.
  • باعث بهبود سلامتی قلب هم می شود.
  • باعث کاهش فشار خون نیز می شود.
  • و باعث درمان بسیاری بیماری های دیگر می شود.

با مراجعه به این مراکز پخش خاویار صادراتی می توان بهترین نوع این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمود.

خریدار خاویار درجه یک صادراتی

خریدار خاویار درجه یک صادراتیشاید برای شما هم جای سوال باشد که در بازار خاویار صادراتی را با چه قیمتی به فروش می رسانند؟

در کشور هایی مانند ترکیه، عراق و کشور های همسایه این هزینه به چندین میلیون به ازای هر کیلو می رسد، و  شرکت های صادراتی می توانند برای صادرات خاویار صادراتی به کشورهای دیگر مانند آمریکا، آفریقا و … از طریق نمایندگی های خود در این کشور ها اقدام نمایند. 

نمایندگی های زیادی در کشور هستند که این ماده را از کشورهای دیگر وارد ایران می کنند و در این جا به فروش خاویار صادراتی درجه یک می پردازند.

برای خرید این محصولات درجه یک صادراتی روش های زیادی مانند خرید اینترنتی، حضوری و … وجود دارد که با این روش ها به راحتی می توان محصول مورد نظر را تهیه نمود.

خریدار خاویار صادراتی درجه یک باید قبل از خرید این محصول حتما تمام ویژگی های یک نوع خاویار خوب را بداند، چون قیمت خاویار صادراتی بسیار زیاد است برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که اطلاعات لازم را داشت.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا