[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

بازار صادرات انواع خاویار به المان با کیفیت بالا

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده‌ها و صادر کننده‌های انواع خاویار به کشورهای مختلف می‌باشد. در طی سالیان اخیر، ایران موفق شده است صادرات خاویار به المان را توسعه دهد. با توجه به اینکه کشور آلمان از موقعیت اقتصادی و جغرافیایی خوبی در اروپا برخوردار است این کشور به مرکز توزیع خاویار ایران به سایر نقاط اروپا تبدیل شده است و برای آلمان واردات این محصول و سپس فروش آن به سایر مصرف کنندگان، یک تجارت پرسودی می‌باشد.

بازار صادرات انواع خاویار به المان با کیفیت بالا

ارزش صادرات خاویار ایران چقدر است

ارزش صادرات خاویار ایران چقدر استممکن است برای اکثر افراد این سؤال پیش بیاید که ارزش صادرات خاویار ایران چقدر است؟
امروزه با افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به خواص بی‌شمار این محصول، تقاضا برای انواع خاویار در نقاط مختلف جهان در حال افزایش است. خاویار یا همان تخم خاویار محصول با ارزشی است که از تخمک‌های بارور نشده ماهی خاویار گرفته می‌شود و ارزش غذایی و درمانی زیادی دارد. 
با توجه به اینکه این محصول جزء گران‌بهاترین غذاها می‌باشد صادرات آن به کشورهای مصرف کننده می‌تواند منبع درآمد خوبی برای ایران باشد، چرا که خاویار ایران جایگاه قابل توجهی در بازارهای جهانی دارد.

قوانین صادرات خاویار به سایر کشورها

قوانین صادرات خاویار به سایر کشورهاایران این محصول را به کشورهای اروپایی و سایر کشورها صادر می‌کند. صادرات این محصول دارای قوانین و مقررات خاصی می‌باشد که باید هم صادرکننده و هم واردکننده آن را بپذیرند.

از آنجاییکه خاویار ایران از با کیفیت‌ترین خاویارها در بازارهای بین‌المللی است برخی از رقبا سعی دارند با عرضه و فروش خاویار تقلبی و بدون کیفیت به صادرات خاویار ایرانی آسیب بزنند و از شهرت خاویار ایرانی بکاهند. بنابراین صادرات این محصول باید طبق قوانین خاصی انجام شود که این قوانین معمولاً بین کشورها متفاوت است. 

نکات مهم در خرید انواع خاویار

نکات مهم در خرید انواع خاویارامروزه کشورهای زیادی به تولید و پرورش خاویار روی آوردند. بنابراین برای خرید یک خاویار عالی و با کیفیت باید به مواردی از قبیل نوع ماهی خاویاری، کشور تولید کننده، قیمت و غیره توجه کرد.
همانطور که در بالا ذکر شد ایران در تولید و صادرات خاویار دارای رتبه نخست در بازارهای جهانی است بخاطر اینکه پنج ماهی خاویاری برتر و باارزش در آب های خزر ایران زندگی می‌کنند که به ترتیب اولویت عبارتند از: 

  • فیل ماهی
  • تاس ماهی ایرانی
  • تاس ماهی روس
  • ماهی خاویار شیپ
  • ماهی اوزون برون

علاوه بر این امروزه مصرف دانه‌های گیاهی به نام کینوا در بین مردم جهان مرسوم شده است که به دلیل ضد سرطان بودن و سرشار بودن از مواد مغذی به خاویار گیاهی معروف است.

فروش عمده انواع خاویار ایرانی در بازار

فروش عمده انواع خاویار ایرانی در بازار خاویار انواع گوناگونی همچون خاویار سیاه، قرمز و طلایی دارد که خاویار سیاه گرانترین و اشرافی‌ترین آن می‌باشد. از آنجاییکه ایران داری خاویار سیاه و مرغوبترین نوع خاویار می‌باشد بنابراین مشتریان از سراسر جهان در تلاش هستند با خرید عمده این محصول، آن را با قیمت مناسب‌تری دریافت کنند. 

از این رو نمایندگی‌ها و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور، انواع خاویار ایرانی را بصورت عمده و با قیمت ارزانتری عرضه می‌کنند و همچنین فروشگاه‌های آنلاین تحت نظارت این نمایندگی‌ها نیز بصورت کلی و جزئی این محصول را ارائه می‌کنند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا