[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

بازار انواع خاویار با فروش عمده

در سراسر دنیا تنها سه گونه ماهی خاویاری – بلوگا، اوسترا و سروگا بیشتر خاویار جهان را تأمین می کنند. بازار انواع خاویار در کشور بسیار پررونق و با خاویار فروش عمده دارد به سراسر جهان که بسیار سودده است که ارز فراوانی وارد کشور می کند‌.

بازار انواع خاویار با فروش عمده

تحویل خاویار درب منزل

تحویل خاویار درب منزل شما می توانید با سفارش خاویار در فروشگاههای اینترنتی به طور غیر مستقیم و آنلاین خرید کنید چون به طور غیر مستقیم است پس پای دلالان در میان نیست و قیمت  تمام شده بسیار کمتری خواهد داشت  این سایت ها بعد از سفارش شما با تحویل رایگان درب منزل در وقت و هزینه های شما کمک می کنند تا خاویاری با کیفیت و تضمین شده بخرید.

صادرات خاویار از پایانه مرزی شلمچه

صادرات خاویار از پایانه مرزی شلمچه ماهی خاویاری ماهی پرتحرک و بی دندان است با ظاهری قاطع قبل از تاریخ که تخم های آن برای خاویار برداشت می شود.

 ماهی خاویاری به دلیل چند سازگاری که در هزاره ها دارد ، گاهی اوقات “فسیل زنده” خوانده می شود اگرچه نشانگرهای ژنتیکی دانشمندان را در مورد تعداد دقیق گونه های مجزا اختلاف نظر دارند.  بعضی از ماهیان خاویاری مانند بلگا ، یک قرن یا بیشتر زندگی می کنند و به رشد خود ادامه می دهند – در حقیقت ، یک بلگوگ به رکورد ۴۵۰۰ پوند و ۲۸ فوت طول رسیده است ، که تقریباً به اندازه یک موتور خانه است.

 ماهیان خاویاری بی هوشی هستند ، به این معنی که آنها می توانند هم در نمک و هم در آب شیرین زندگی کنند.  آنها ترجیح می دهند در هر دو جهان یک پنجه را حفظ کنند.  بیشتر آنها در مصب های جزر و مدی زندگی می کنند که نمک و آبهای تازه به آن برخورد می کنند ، سپس در رودخانه ها شنا می کنند تا تخم ریزی شوند.  ماهیان خاویاری سالانه برای تخم گذاری تخم های خود به همان مکان باز می گردند و شنا کردن قابل پیش بینی آنها باعث می شود آنها اهداف آسانی داشته باشند.  هنگامی که گرفتار می شوند ، بیشتر ماهیان خاویاری نمی جنگند.  آنها به سادگی به سرنوشت خود استعفا داده اند.

 قیمت حق بیمه خاویار ، همراه با تقاضا ، ماهی خاویاری را برای ماهیگیری های قانونی و شکارچیان جذاب می کند.  دهه های ماهیگیری بیش از حد به معنی کمتر ماهی بالغ و فرصت کمی برای تولید مثل است.  این چرخه در جمعیت فروپاشی بلوگا در دریای خزر مشهود است ، که بیش از ۹۰ درصد کاهش یافته است.

 

بهترین مارک خاویار درایران

بهترین مارک خاویار درایران  تنها سه گونه ماهی خاویاری سروگا،  بلوگا، اوسترا – بیشتر خاویار در جهان را تأمین می کنند.  این گونه ها در دریای خزر زندگی می کنند که با پنج کشور از جمله ایران ، قزاقستان و روسیه هم مرز است.  سایر بدنهای تولید مقدار قابل توجهی خاویار شامل دریای سیاه و دریای آزوف هستند.

بهترین مارک خاویار دررایران از ماهی بلوگا تامین نی شود که بسیار نادر و گران قیمت است. بسته بندی خاویار رر این امر بسیار مهم است و قابل توجه.

کارخانه خاویار در ایران در شمال کشور است از ماهیان موروثی استفاده می کند و گونه بلوگا بسیار در این کارخانه به ندرت تولید می شود.

نمایندگی مرکزی خاویار در شمال کشور

نمایندگی مرکزی خاویار در شمال کشور بهترین خاویار در جهان در شمال کشور است که طرفداران زیادی در جهان دارد در گذشته توزیع خاویار صورت می گرفت اما امروزه به دلیل انقراض این گونه ممنوع شده است هرگونه صید این ماهی‌. تجارت خاویار در جهان یک تجارت بسیار پرسود است. امروزه تولیدی خاویار کمی در شمال کشور هستند که این ماهیان را به صورت قفس هایی در دریا یا دراستخرهای پروش نگهداری می کنند و عرضه خاویار از این تولید ها صورت می گیرد.

 با وجود بسیاری از گونه های خاویار در خارج ، تصمیم گیری در مورد کدام یک از بهترین ها می تواند چالش برانگیز باشد.  با این وجود ، بررسی زیستگاه طبیعی ماهیان خاویاری (دریای خزر) می تواند بینش بیشتری را در مورد آنچه در دسترس است ، و بهترین کیفیت خاویار جهان ارائه دهد.

 شهرت ستاره ای ایران برای تولید خاویار نمونه از شهرت جهانی است.  ایران به عنوان تنها کشور خزر شناخته شده بود و هنوز هم به عنوان بین المللی مجوز نداشت که جمعیت ماهیان خاویاری محلی خود را به سمت انقراض سوق دهد – شیلات این کشور اطمینان می دهد که با ذخیره کردن دریا با میلیون ها بچه ماهی خاویاری و نگه داشتن سوابق گرفتن دقیق ، آنها را تثبیت می کنند.  جمعیت ماهیان خاویاری در آبهای دریای خزر.

 خاویار بلوگا

 خاویار بلوگا معروف به عنوان بهترین و گرانترین نوع موجود ، در دریای خزر سرچشمه می گیرد و به ماهی خاویاری هسو هسو  نیز معروف است.  هنگامی که یک گونه برجسته و فراوان در دریای خزر بود ، این ماهی پرشور به دلیل کشاورزی بیش از حد ، تا حدی در جمعیت کاهش یافته است.  ساخت خاویار از بلوگا یک منبع حتی مورد نظر تر است.  خاویار ایرانی از این ماهی های خارق العاده است که به طور گسترده ای بهترین در جهان محسوب می شود.

 اوسترا خاویار

 در اندازه کوچکتر از خاویار بسیار مرفه بلوگا ، این یکی غله ماهیان خاویاری فارسی اوسترا ، گونه ای از ماهیان خاویاری کوچکتر و کمتر در معرض خطر ساخته می شود که بومی دریای خزر است.  در حالی که این ماهی از دریای خزر سرچشمه می گیرد ، خاویار اوسترا با کیفیت پایین در مزارع کمتر از ایده آل در اروپا و اسرائیل پرورش می یابد که سودآوری کوتاه مدت در اولویت است و دستاورد آشپزی نیست.

 خاویار سروگا

 بدیل دیگری برای اوسترا ، این خاویار زیبا ، همچنین از دریای خزر تهیه شده است.  در مشخصات طعم خود با اوسترا مشابه است ، و بار دیگر جایگزینی کم هزینه تر برای خاویار نادر و مجلل بلوگا است.  

بزرگترین بازار خرید خاویار در تهران

بزرگترین بازار خرید خاویار در تهران بزرگترین بازار خرید خاویار در تهران صورت می گیرد این بازار بزرگ بیشتر از ماهیان داخلی که بهترین کیفیت را در جهان دارند استفاده می کنند‌.  صاحب شرکت بازرگانی براون گفت: “این بهترین در جهان است.” این توسط متخصصان خبره به عنوان بهترین خاویار که می توانید خریداری کنید شناخته شده است … میچل گفت خاویار ایرانی به دلیل وجود خط الراس که در وسط خزر جریان دارد برتر است.  دریا  طرف ایرانی عمیق تر ، سردتر و خالص تر است و نوع دیگری از ماهی را نسبت به ماهی شمال پیدا می کندوی گفت: “ایرانیان کنترل کیفیت بهتری دارند زیرا سیستم سیاسی آنها پایدارتر است.  همچنین ماهیان خاویاری در جنوب دریای خزر بزرگتر هستند و مشمول ماهیگیری بیش از حد نیستند

استقبال مردم از خرید خاویار

استقبال مردم از خرید خاویار در طی ۱۰ سال گذشته ، تلاش های بسیاری برای تضعیف سقوط ماهیان خاویاری انجام شده است.  خاویار بلوگا وارداتی در ایالات متحده ممنوع شد ، ماهی خاویاری بلوگا در لیست گونه های در معرض خطر کشور قرار گرفت و ائتلاف های بین المللی برای کاهش دقیق سهمیه های صید تحت فشار قرار گرفتند.  با این حال ، اقدامات معدودی تا تقاضای مداوم خاویار ادامه داشته است.

امروزه به دلیل استقبال مردم ازخاویار  واردات خاویار رونق زیادی پیدا کرده است. واردکننده خاویار با عرضه و وارد کردن انواع خاویار از قزاقستان و روسیه  توانسته نیاز بازار و مشتری را برآورده کند.

قیمت خاویار با ارسال رایگان

قیمت خاویار با ارسال رایگان هم اکنون در صفحه های فروش حراجی خاویار در اینترنت قیمت روز خاویار ۹۸ موجود تست که شما می توانید از آن اطلاع یابید و سفارش دهید.  خاویار بلوگا در سایت موجود است که این نوع همچنین خاویار نادر و پرطرفدار بلوگا ، ایرانی تجربه لوکس و زیبایی را ارائه می دهد که یک بار در طول زندگی است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا