[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

انواع خاویار صادراتی مرغوب ایران در بازار اروپا

انواع خاویار صادراتی مرغوب ایران از ماهیان خاویاری به دست می آید. طبق مطالعات انجام شده بیش از ۲۷ گونه و زیر گونه از این نوع ماهیان در جهان وجود دارد که ۶ نوع آن متعلق به دریای خزر می باشند. مروارید سیاه نام دیگر خاویار یا تخم نارس ماهیان ماده است که به دلیل اهمیت اقتصادی و همچنین مواد غذایی موجود در این نام به آن اطلاق شده است. خاویار به رنگ های سرخ، سیاه و طلایی وجود دارد که خاویار سیاه ارزش و قیمت بیشتری دارد. 

انواع خاویار صادراتی مرغوب ایران در بازار اروپا

فروش خاویار درعمده فروشی ها

فروش خاویار درعمده فروشی هاخاویار نوعی کالای استراتژیک ایرانی است که دارای اعتبار جهانی است. بیش از نود درصد خاویار مورد استفاده در جهان از سواحل دریای خزر به دست می آیند که متعلق به خانواده تاس ماهیان می باشند. از جمله ماهیانی که خاویار از آنها استحصال می شود عبارتند از:

  • فیل ماهی
  • قره برون 
  • گلد چالباش یا روس
  • شیپ
  • ازون برون

می باشند. هر کدام از این ماهی ها تولید کننده نوع خاویار خاص می باشند. مثلا فیل ماهی دارای خاویار بلوگا به رنگ قهوه ای تیره می باشد که از بهترین ماهیان خاویاری محسوب می شود.

خاویار در بسته بندی های خاص مانند ۵۰ گرمی و خاویار ۱۰۰ گرمی تولید شده و در عمده فروشی ها برای فروش عمده به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود.

صادرات خاویار از پایانه مرزی آستارا

صادرات خاویار از پایانه مرزی آستاراخاویار صادراتی توسط تولید کنندگان داخلی به کشور های مختلفی همچون:

  • کشور های حوزه خلیج فارش
  • آمریکا
  • کشور های اروپائی 
  • کانادا

ارسال شده و بر اساس آمار های موجود این مناطق پر مصرف ترین کشور هایی هستند که از خاویار ایران استفاده می کنند. بلوگا نام نوعی خاویار صادراتی است که از پر طرفدار ترین نوع خاویار بوده و به دلیل:

  • عطر عالی
  • طعم دلچسب و جادویی
  • ظاهر زیبا
  • دانه های بزرگ و شفاف

دارای فروش بالایی است. صادرات این محصول از پایانه های مرزی کشور مانند پایانه آستارا در شمال کشور به اقصی نقاط جهان صورت می گیرد. سازمان شیلات ایران قبل از فروش صادراتی این کالا آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و پس از اطمینان از صحت و سلامتی این محصول مجوز ارسال و صادرات درجه یک ترین خاویار را صادر می کند.

بهترین مارک خاویار در تهران

بهترین مارک خاویار در تهراناستورژن متعلق به خانواده تاس ماهیان است که نام دیگری است که به ماهیان خاویاری اطلاق می شود. بهترین برند خاویار عرضه کننده خاویار با کیفیت و درجه یک است که دارای مشتریان زیادی در سطح بازار های تهران و دیگر شهر های کشور و همچنین مشتریان خارجی می باشد.

برای مصرف خاویار توصیه می شود که در وعده صبحانه میل شده و به صورت خام مصرف شود تا ارزش غذایی و خواص موجود در آن حفظ شود. 

از این رو تهیه بهترین نوع از خاویار مرغوب و یا خاویار صادراتی ایران می تواند تامین کننده نیاز به خرید این کالا باشد. 

قیمت خاویار با تخفیف ۲۰ درصدی

قیمت خاویار با تخفیف 20 درصدیقره برون یا دماغ سیاه نوع دیگری از ماهیان خاویاری از دسته تاس ماهیان است که بومی ایران می باشد. سایت تخفیف خاویار مرکزی برای خرید خاویار با قیمت ارزان و تخفیف دار مانند تخفیف ۲۰ درصدی می باشد. 

قیمت خاویار ایرانی به بسته بندی و وزن قوطی آن و همچنین نوع خاویار بستگی دارد. دانه های خاویار با قطر های مختلف مانند قطر کمتر از سه میلی متر بلوگا و بیشتر از سه میلی متر، امپریال یا سه صفر نامیده می شوند. 

بنابراین نوع خاویار و رنگ آن از فاکتور های موثر در تعیین قیمت و قیمت گذاری این کالا به شمار می آیند.

معتبرترین مرکز خرید خاویار

معتبرترین مرکز خرید خاویارمرکز خرید خاویار عرضه کننده انواع خاویار استحصال شده از ماهیان خاویاری دریای خزر است. خواص خاویار و ارزش غذایی زیادی برای این ماده بیان شده است که به اختصار عبارتند از:

  • سرشار از املاح معدنی و ویتامین های لازم برای بدن
  • جلوگیری از التهاب مفاصل، دستگاه گوارش و سرطان های گوناگون
  • سرشار از اسید های چرب امگا ۳
  • درمان افسردگی و بیماری های قلبی
  • سرشار از آهن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت ماهیچه و عضلات

معتبرترین مراکز عرضه خاویار انواع گوناگونی از این محصول را در رنگ های مشکی تا زیتونی روشن یا طلایی به مشتریان عرضه می دارند. این مراکز علاوه بر فروش و توزیع خاویار در سطح ملی به فروش صادراتی آن در بازار های خارجی نیز پرداخته و فروشنده بهتری نوع خاویار در جهان می باشند.

جایگاه خاویار تهران در بازار داخلی

جایگاه خاویار تهران در بازار داخلیخاویار به دلیل ارزش غذایی بالا و مواد مفید بسیار یکی از موادی است که طرفداران خاص خود را دارد. این ماده برای کسانی که دارای جراحی های عمیق بوده و دوران نقاهت خود را می گذرانند بسیار مفید است و بازگردانده انرژی از دست رفته بدن می باشد. 

از طرفی بیمارانی که عمل جراحی انجام داده و بیهوشی داشته اند با مصرف خاویار می توانند به کاهش آثار بی هوشی کمک زیادی نمایند. 

علاوه بر این افراد سالم نیز می توانند مصرف خاویار را در برنامه غذایی خود گنجانده و بهتر است که آن را در وعده صبحانه مصرف نمایند. از این رو به دلیل ارزش غذایی بالای خاویار در بازار های داخلی مانند بازار تهران، فروش خاویار در قوطی هایی با وزن مختلف مانند ۵۰ گرم و ۱۰۰ گرم به مشتریان داخلی عرضه می شود. 

بازار خرید و فروش خاویار

بازار خرید و فروش خاویار خاویار دارای بازار های خرید و فروشی ملی و بین المللی می باشد. از آن جا که خاویار ایران یکی از بهترین خاویار های تولیدی در جهان می باشد، دارای فروش قابل توجهی به ویژه در بین کشور های خارجی است.

کشور های اروپائی، کانادا و امریکا از جمله مناطقی در جهان هستند که متقاضی خاویار بوده و مصرف کننده ۸۵ درصد از خاویار در سطح جهان می باشند.

بنابراین بخش قابل توجهی از تجارت این کالا مربوط به سطح بین المللی و فروش جهانی می شود که صادرات آن را در بر می گیرد. شرکت های بازرگانی در این زمینه فعالیت داشته و برخی از آنها به صورت تخصصی به فروش خاویار در داخل و برخی دیگر بازار های بین المللی را نیز در بر می گیرند. 

خاویار استحصال شده از ماهیان موجود در دریای خزر از بهترین انواع ماهیانی هستند که دارای خاویار درجه یک بوده و به همین دلیل شهرت جهانی دارند. صادرات این کالا به بازار های خارجی ضمن دارا بودن ارزش افزوده قابل توجه با سود آوری زیاد و همچنین توسعه اشتغال و تولید ملی همراه است.

صادرات این کالا با حمایت های دولت در زمینه های مختلف مانند کاهش تعرفه های گمرکی و صادراتی می توانند رونق بیشتری را در سطح جهانی به خود اختصاص دهد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا