[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

ارزانترین قیمت خاویار در شمال ایران

ارزانترین قیمت خاویار قیمتی است که به ویژه در زمان خرید عمده از قیمت خرید جزئی توسط فروشنده محاسبه می شود. صحبت از خاویار ایرانی و بهترین نوع خاویار جهان است که در دریای خزر و به ویژه در نواحی بندر ترکمن از ماهیان خاویاری استحصال می شود. این صنعت در حال حاضر بخشی از اقتصاد شیلات شمال ایران را به خود اختصاص داده است. از این رو صادرات خاویار بخشی از فعالیت های اقتصادی را در منطقه شمال در بر گرفته است. خاویار تخم نارس ماهی های خاویاری است که در چند رنگ سیاه، طلایی و سرخ به دست آمده و معمولا خاویار سیاه بهترین نوع از خاویار پر خاصیت ایرانی می باشد. 

ارزانترین قیمت خاویار در شمال ایران

عرضه خاویار در فروشگاه های معتبر

عرضه خاویار در فروشگاه های معتبراز خاویار ایران می توان به دو نوع آن به نام های:

  • خاویار دریایی یا وحشی
  • خاویار پرورشی 

اشاره نمود. نوع اول که خاویار طبیعی است که از ماهیان خاویاری یا استورژن به دست می آید. خاویار در واقع تخم نارس موجود در شکم ماهی ماده است که از آن استخراج می شود. خاویار بلوگا و آسترا دو نمونه از خاویار های وحشی یا طبیعی می باشند که طعمی بسیار خوب و رنگ زیبایی دارند. 

بسته بندی این نوع خاویار معمولا در ظروف کوچک ۵۰ گرمی می باشد. خاویار پرورشی نیز نوعی خاویار است که در مزرعه های پرورش ماهی و آبزیان پرورش می یابد و در آب دریای خزر داخل حوضچه هایی این نوع ماهی ها زندگی می کنند.

عرضه خاویار درجه یک صادراتی در فروشگاه های معتبر انجام شده و برخی نیز برای صادرات به کشور های دیگر از طریق شرکت بازرگانی فروش خاویار آماده می شود.

قیمت خاویار در فروشگاه های زنجیره ای

قیمت خاویار در فروشگاه های زنجیره ایخاویار از ماهیان خاویاری به دست آمده  که نوعی ماده غذایی مفید و سرشار از انرژی است. این محصول در حال حاضر یکی از کالا های غیر نفتی ایران است که بخش قابل توجهی از آن به دیگر مناطق جهان صادر می شود. 

قیمت بازار خاویار بر اساس نوع خاویار و همچنین نوع بسته بندی و وزن خالص خاویار محاسبه می شود. فروشگاه های زنجیره ای دارای وب سایتی هستند که به عرضه آنلاین خاویار می پردازند. فروشگاه های معتبر ضمانت خرید خاویار را به مشتریان و خریداران داده و از طرفی درباره فوائد خاویار نیز مطالب مفیدی را ارائه می نمایند. 

قیمت جهانی خاویار نرخی است که برای تجارت و خرید و فروش این کالا در سطح جهانی در نظر گرفته می شود. 

خریداران خاویار با قیمت مناسب

خریداران خاویار با قیمت مناسبفیل ماهی که از بزرگترین گروه ماهیانی است که خاویار دارد، دارای نوعی خاویار به نام بلوگاست که طرفداران بسیاری داشته و نزدیک به ۸۰ سال عمر می کند. 

این ماهی دارای خاویاری است که رنگ آن قهوه ای روشن بوده و قطر بزرگی دارد. قطر دانه های تخم ماهی یا خاویار به بالاتر از سه میلی متر رسیده که امپریال نامیده می شود. بلوگا نیز به دانه هایی با قطر کمتر یعنی ۲/۵ تا ۳ میلی متر اطلاق می شود. امپریال را به نام های دیگری چون رویال و سه صفر می شناسند. 

خاویار تولید شده در ایران علاوه بر مشتریان و خریداران داخلی در بازار های جهانی و توسط کشور های دیگر نیز مصرف می شود. مثلا کشور هایی نظیر امریکا، کشور های اروپائی و کانادا نزدیک یه ۸۵ درصد خاویار صادراتی ایران و دیگر نقاط جهان را به مصرف می رسانند. 

فروشنده خاویار درجه یک ارزان

فروشنده خاویار درجه یک ارزانمروارید سیاه نام دیگر خاویار است که این عبارت نشان دهنده اهمیت خاویار می باشد. چند نوع ماهی در ایران وجود دارند که از نوع ماهیان خاویاری بوده و از خانواده تاس ماهیان می باشند. این ماهیان دارای قدمت دیرینه ای هستند که به صد میلیون سال رسیده و آن را فسیل های زنده جهان نیز نامیده اند.

فروشندگان خاویار به گروه هایی مانند:

  • فروشندگان در بازار داخلی 
  • فروشندگان در بازار جهانی و خارجی

تقسیم می شوند. فروشندگانی که در سطح داخلی فعالیت می کنند عرضه کننده بهترین نوع خاویار درجه یک بوده و آن را در سطح کشور و فروشگاه های مختلف عرضه می کنند. 

فروشندگانی نیز که در بین المللی به فروش خاویار می پردازند، از طریق شرکت های بازرگانی امر خرید و فروش و صادرات این کالا را به انجام می رسانند. 

بازار خرید و فروش خاویار در تهران

بازار خرید و فروش خاویار در تهراندر تهران که پایتخت ایران و بزرگ ترین شهر آن می باشد، دارای بازار های خرید و فروش خاویار است که این بازار ها عرضه کننده خاویار به صورت جزئی و کلی می باشند. 

خاویار در بسته بندی های کوچک و عمدتا بسته های ۵۰ گرمی آماده شده که در روی قوطی آن نوع خاویار و نام شرکت تولید کننده ثبت می شود. 

بخش قابل توجهی از خاویار نیز در بازار های جهانی به فروش می رسد که سازمان شیلات ایران از خاویار بسته بندی شده آزمایش های مختلفی جهت تایید و صدور مجوز های لازم می گیرد تا از صحت آن اطمینان حاصل نماید.

جایگاه خاویار ایرانی در بازار های خارجی

جایگاه خاویار ایرانی در بازار های خارجینوعی از خاویار پرورشی بوده و از این نوع برای صادرات به بازار های خارجی استفاده می شود. شرایط نگهداری ماهیان خاوری شبیه به ماهیان خاویاری وحشی بوده و به همین دلیل خاویاری که تهیه می شود شبیه همان خاویار دریایی می باشد. 

در مزارع پرورش ماهیان مدت زمانی که خاویار به بهره برداری رسیده و به درآمد می رسد مدت ۵ سال به بالاست و لازم است که ماهیان به بلوغ کامل رسیده و سپس خاویار از آنها گرفته شود. 

ایران یکی از کشور های برتر در زمینه تولید خاویار است که کشور هائی نظیر امریکا و کشور های اروپائی از مشتریان این محصول هستند. بنابراین خاویار یکی از کالا های استراتژیک و پر سود ایرانی است که از جایگاه خاصی در بازار های جهانی برخوردار است. 

بازرگانی خاویار در شمال کشور

بازرگانی خاویار در شمال کشورخاویار از ماهیان پرورشی یا وحشی و دریایی دریای خزر استحصال می شود که در واقع نوعی تخم نارس ماهیان ماده است. رنگ های طلایی، سرخ و سیاه از جمله رنگ های موجود در خاویار می باشند که خاویار سیاه معمولا از نظر قیمتی گران تر از انواع دیگر می باشد.

صادرات خاویار توسط شرکت های بازرگانی واقع شده در شمال کشور صورت گرفته و معمولا به صادر کنندگان توصیه می شود که کمتر از وزن ۵ کیلوگرم را صادر نکنند. این امر به این دلیل است که توجیه اقتصادی نداشته و سود زیادی برای صادر کنندگان ندارد.

شرکت های بازرگانی از طریق نمایندگی های فعال خود می توانند خاویار را با قیمت مشخص شده در فرودگاه کشور مقصد دریافت دارند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا