[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

مرکز خرید خاویار صادراتی مرغوب

امروزه استفاده از این محصول به سبب خواص و ارزش غذایی بالایی که دارد روز به روز در حال گسترش است. در کشور ما انواع خاویار صادراتی مرغوب موجود است که در دنیا نیز شناخته شده است. در مقاله زیر، به بررسی این موضوع، خواهیم پرداخت. 

مرکز خرید خاویار صادراتی مرغوب

بازار خرید و فروش خاویار درجه یک

بازار خرید و فروش خاویار درجه یک به سبب ارزش غذایی فوق العاده بالای این محصول، بازار خرید خاویار از رونق خوبی برخوردار است. این بازار علاوه بر صادرات به کشور های خارج، در داخل ایران نیز با استقبال زیادی روبرو شد است. 
کشور ما یکی از بزرگترین تولید کننده های خاویار در جهان می باشد. شرایط اقلیمی موجود در دریای خزر به گونه ای است که این دریا، بستر مناسبی برای پرورش و تولید مثل انواع ماهی های خاویار مهیا می سازد. به طوری که نزدیک به پنج مدل از ماهی های خاویار دنیا، می توانند در این دریا زیست کنند. 
این محصولات با رنگها و اسم های مختلفی چون خاویار سیاه، طلایی، قرمز در بازار وجود دارند و از ماهی های مختلفی به دست می آیند. که تعدادی از این نوع ماهیها عبارتند از فیل ماهی، اوزون برون، استرلیاد، شیب، بستر و تاس روسی و ایرانی.
محصولات به دست آمده از آبزیان نامبرده شده در بالا، به فراخور کیفیت دارای قیمت های متفاوتی در بازار هستند. خوشبختانه در حال حاضر صید انواع ماهی خاویار از دریا با محدودیت های شدیدی روبرو شده است از همین روی و به منظور تامین نیاز بازار داخلی و خارجی به این محصول، افراد شاغل در این زمینه، به پرورش انواع آن روی آورده اند. 

عرضه مستقیم خاویار به سراسر کشور

عرضه مستقیم خاویار به سراسر کشور بورس خاویار شمال یکی از مهمترین مراکز خرید و فروش این محصول می باشد. این مرکز اقدام به عرضه مستقیم خاویار به بازار می کند و متقاضیان برای انجام خرید خوب و به صرفه می توانند به این مرکز و یا مراکز مشابه دیگر که در شمال کشور وجود دارند، مراجعه بکنند. 
همچنین اشخاصی که می خواهند از قیمت خاویار آگاهی داشته باشند، می توانند با مراجعه به این مراکز، از قیمت روز خاویار اطلاعات کامل و دقیقی به دست آورند و در جریان نحوه فروش و یا ارسال محصول به سراسر کشور قرار بگیرند. 
از آنجایی که اکثر کارخانه تولید خاویار در شمال کشور قرار گرفته است لذا ارسال محصول مورد نظر مشتری به سایر شهرهای ایران و همچنین مدت زمان رسیدن جنس به دست آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. 
یکی دیگر از راه های موجود برای دسترسی به این محصولات، فروشگاه های آنلاین است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت در بین مردم، عرضه آنلاین خاویار نیز با سرعتی بش از گذشته پیشرفت کرد و در بین مردم فراگیر شد. 
در حال حاضر انواع فروشگاههای آنلاین در بستر اینترنت، وجود دارند که در این زمینه مشغول فعالیت هستند و انواع محصولات خاویاری را به دست مصرف کننده می رسانند. خریدهایی که به صورت آنلاین انجام می گیرند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار می شوند. 

بهترین برند خاویار در بازار

بهترین برند خاویار در بازار همان طور که در نوشتار بالا اشاره شد، امروزه صید انواع ماهی خاویار با محدودیتهایی روبرو شده است. به همین منظور و به جهت رفع نیاز مشتری، پرورشگاههای زیادی به وجود آمده اند که  اقدام به پروش ماهی خاویار می کنند. 
کارخانه های تولید خاویار، با همکاری با مراکز پرورش این ماهی، به تولید و فراوری انواع خاویار می پردازند و محصول تولیدی را روانه بازار می کنند. یکی دیگر از وظایف این شرکتها، صادرات محصول فراوری شده به خارج از کشور می باشد. 
از آنجایی که خاویار از محبوبیت خاصی در عرصه جهانی نیز برخوردار است لذا شناسایی دقیق بازار هدف و انجام صادرات این محصول به کشور های گوناگون، می تواند باعث سودآوری خوب و قابل قبول برای کارخانه و همچنین ارزآوری برای کشور بشود. لذا دقت در انجام صادرات و افزایش آن یکی از مهم ترین عوامل در تولید این محصول است. 

معتبر ترین توزیع کننده خاویار در ایران

معتبر ترین توزیع کننده خاویار در ایران شرکت های تولید کننده خاویار محصولات خود را از طریق نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف کشور دارند به دست مشتری ها می رسانند. همان طور که عرض کردم، اکثر تولیدات خاویار کشور، در خطه شمال انجام می گیرد لذا رساندن محصول نهایی به مشتری در شهرهای دیگر، از اهمیت بالایی برخوردار است. مراکز پخش زیادی در حال حاضر مشغول به فعالیت در این زمینه هستند.
فروشگاههایی که به صورت آنلاین اقدام به فروش و توزیع این فراورده غذایی با ارزش می کنند نیز، یکی دیگر از مواردی هستند که مشتری از طریق آنها می تواند اقدام به خرید محصول بکند. 

تولیدکننده خاویار در اردبیل

تولیدکننده خاویار در اردبیل به منظور حفظ تعادل بین عرضه و تقاضای بازار و به منظور دسترسی هر چه بیشتر مشتری به خاویار مد نظر خود، استان اردبیل نیز به جمع استان های پرورش دهنده خاویار اضافه شده است. عمده فعالیت های پرورشی این ماهی در شهرستان مشکین دشت در حال انجام است. 
با اضافه شدن خاویار اردبیل به بازار، تعادل بهتری در بازار به وجود خواهد آمد. و شرکت های تولید کننده می توانند محصولات خود را در جای جای ایران، به دست مشتریان خود برسانند. 
اضافه شدن تولید خاویار این استان به تولید کل کشور، سبب افزایش عرضه این محصول به بازار داخلی و خارجی می شود. و صادرات کشور ما در این زمینه نیز، به مراتب بیشتر خواهد شد. علاوه بر موارد فوق، اشتغال به کار جوانان و نیروی متخصص این استان در این زمینه، یکی دیگر از مزایای افتتاح چنین پروژه ای در استان اردبیل است. 

تخفیف ۴۰ درصدی خرید خاویار

تخفیف 40 درصدی خرید خاویار به علت گران بودن این محصول نسبت به سایر فراورده های غذایی، تخفیف ها در این بازار از اهمیت خاصی برخوردار هستند. مراکزی که اقدام به فروش عمده خاویار می کنند این کاهش قیمت را برای مشتری خود در نظر می گیرند تا با افزایش قدرت خرید مشتری، محصولات خود نیز از فروش خوبی بهره مند بشوند. 
بعضی از تولید کنندگان و فروشندگان محصول خاویار نیز برای خریدهایی که صورت آنلاین صورت بگیرد تخفیفهایی را در نظر می گیرند. مشتری برای آگاهی یافتن از این کاهش قیمت ها می تواند از فروشگاههای مختلف موجود در شهرهای گوناگون که در زمینه فروش خاویار فعالیت می کنند،کمک بگیرد و یا به پایگاه های اینترنتی تولید کننده ها و مراکز فروش مراجعه کند. 
در این سایتها اطلاعات زیادی از جمله نوع محصول، نحوه بسته بندی، قیمت روز و همچنین نحوه ارسال کالا به شهرهای دیگر در دسترس قرار دارد. 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا