[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

مرکز خرید انواع خاویار با قیمت مناسب 

خرید خاویار با قیمت مناسب را می توانید از نمایندگی فروش این محصول تهیه کنید. این ماده غذایی ارزشمند و گرانبها در ایران نیز تولید می شود. ۵ گونه از ۲۷ گونه انواع ماییان خاویاری در ایران وجود دارد که بترین نوع آن فیل ماهی است. فیل ماهی با تولید خاویار بولگا که بهترین نوع خاویار در دنیا محسوب می شود باعث شده ایران رتبه نخست در تولید خاویار اصل را داشته باشد. اگر می خواهید درباره خاویار اطلاعت جامعی را کسب کنید بهتر مطلب زیر را مطالعه نمایید.

مرکز خرید انواع خاویار با قیمت مناسب 

استفاده از خاویار تازه چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

استفاده از خاویار تازه چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟ خاویار یک غذای لوکس و گران به شمار میرود، ولی استفاده از این ماده مغذی و با ارزش  می تواند باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از امراض شود، به همین جهت در کشور هایی که خاویار جزء برنامه غذایی شان است میزان ابتلا به برخی از بیماری ها به شدت کاهش یافته است.

از مهم ترین مزیت های استفاده از خاویار:

  • جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی
  • پیشگیری از بیماری التهاب مفاصل
  • سر شار از اسید های چرب امگا ۳
  • درمان بیماری افسردگی
  • باعث طراوت و شادابی پوست می شود
  • ویتامین موجود در آن موجب تعادل کلسیم و فسفر بدن می شود
  • با تقویت سیستم ایمنی می‌تواند آثار بی ‌هوشی ناشی از عمل جراحی را نیز رفع کند
  • تقویت عضلات و ماهیچه ها
    معولا خاویار را در ظروف پلاستیکی و شیشه ای سرو می کنند، و در وعده ی صبحانه آن را میل می کنند. اما باید در نظر داشت که به دلیل کالری و انرژی بالای این محصول در خوردن آن باید احتیاط کرد.

خرید خاویار در حجم بالا

خرید خاویار در حجم بالا خریداران خاویار به صورت عمده و در حجم بالا معمولا صاحبان رستوران ها و هتل ها هستند که برای جلب رضایت مشتری از این غذای لوکس در وعده های غذایی خود سرو می کنند. برای خرید خاویار مخصوص رستوران بهتر با تولید کنندگان به تور مستقیم وارد مذاکره شوید و خاویار را بدون واسطه از تولید کننده خریداری کنید؛ در این صورت شما خاویار مغوب و با کیفتی را با قیمت مناسب تهیه کرده اید و  در منوی رستوران خود قرار می دهید.

بازار فروش انواع خاویار در کرج

بازار فروش انواع خاویار در کرج بزرگ ترین بازار های خرید و فروش خاویار باکیفیت در شهر کرج وجود دارند اگر شما ساکن کرج و یا تهران هستید می توانید با مراجعه حضوری به این مراکز بهترین نوع خاویار را در بسته بندی ها پلمپ شده و بهداشتی تهیه کنید.

بسته بندی خاویار مرغوب و با کیفیت دارای مشخصات زیر می باشد که هنگام خرید آن باید حتما به آن توجه کنید:

  1. باید دقت کنید که پلمپ بسته بندی خاویار اصل است یا تقلبی
  2.  جنس بسته بندی عمدتا پلاستیک یا شیشه است
  3. حک برند شرکت یعنی خاویاری که در دست شماست دست ساز نباشد.
  4. زمان تولید و انقضا بر روی بسته بندی درج شده باشد
  5. کد دامپزشکی و کد بهره برداری داشته باشد.
  6. و همچنین باید به بارکد روی بسته بندی دقت شود.

    به دلیل محبوبیت این محصول افراد سودجو با تولید خاویار و فروش خاویار زیر قیمت بازار  توانسته اند مشتریان زیادی را جلب کنند ولی باید توجه داشته باشید که خرید این محصول تقلبی علاوه بر فایده باعث بیماری و آسیب به سلامتی شما می شوند.

پخش عمده خاویار در بازار داخلی

پخش عمده خاویار در بازار داخلی در سال های اخیر به دلیل افزایش اطلاعات اکثر مردم ایران از فواید و خواص خاویار این محصول ارزشمند در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. و به صورت عمده در بازار های داخلی نیز پخش و عرضه می شود.

خاویار سیاه در ایران و جنوب روسیه شناخته شده تر است ولی در سیبری و خاور دور خاویار سرخ محبوب تر می باشد. خاویار سرخ از خاویار سیاه ارزانتر است ولی تمام ارزش غذایی این دو نوع خاویار با هم برابر است

خاویار ناب ایران یا همان خاویار بولگا نسبت به ارقام دیگر خاویار در ایران و بعضی کشور های خارجی مشهور تر و از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دلیل دانه های درشت تر و طعم بهتر خاویار بولگا می باشد.

صادرات خاویار از رشت به آذربایجان

صادرات خاویار از رشت به آذربایجان ایران به دلیل داشتن مرغوب ترین نوع خاویار توانسته با صادرات الماس سیاه از شهر های شمالی کشور به کشورهایی نظیر آذربایجان، ترکیه و.. ارز آوری فراوانی داشته باشد.

خاویار هایی که برای صادرات هستند دارای قیمت ویژه ای هستند چون علاوه بر داشتن کیفیت مرغوب باید برای صادرات خاویار مجوز های لازم را اخذ کرد.

بهترین نوع خاویار برای صادرات خاویار بولگا می باشد که این نوع از خاویار نیز دارای درجه بندی متفاوتی که بشرح زیر است می باشد:

  • خاویار بولگا امپریال
  • خاویار سه صفر
  • خاویار بولگا درجه یک
  • خاویار بولگا درجه دو

    این ارقام از لحاظ اندازه دانه ها با هم متفاوت هستند و قیمت آن ها مختلف می باشد

سفارش خاویار ارزان

سفارش خاویار ارزان بعضی بر این باورند که خاویار همیشه گران است و نمی توانند آن را تهیه کنند. اما می توان با سفارش اینترنتی خاویار را ارزان تر از بازار تهیه کرد. دلیل قیمت مناسب خاویار در خرید اینترنتی این است که شما به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید ارقام مختلف خاویار تازه را از تولید کننده خریداری کنید.

ماهی ازون برون یک گونه از انواع ماهییان خاویاری است که خاویار تولید شده از این ماهی ارزان تر از نوع بولگا می باشد شما می توانید با تهیه این رقم از خاویار هزینه کمتری پرداخت کنید ولی از تمام خواص و فواید خاویار بهره مند شوید.

بعضی از شرکت های تولید کننده خاویار در تلاش هستند تا با تولید با کیفت ترین نوع خاویار و عرضه بدون واسطه از طریق سایت های اینترنتی بتوانند این محصول را با قیمت ارزان تری به دست متقاضیان برسانند.

مرکز خرید مرغوب ترین خاویار در تبریز

مرکز خرید مرغوب ترین خاویار در تبریز بهترین مراکز خرید خاویار مرغوب در تبریز نمایندگی های معتبر فروش این محصول هستند. خاویار عرضه شده در این نمایندگی ها بهترین نوع خاویار تولید شده در استخر های شهر های شمالی کشور می باشند؛ که در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی به فروش می رسند.

انواع خاویار ایرانی که در این مراکز به فروش می رسند عبارتند از:

  1. بولگا
  2. سورگا
  3. آسترا
  4. بری
  5.  خاویار فشرده
  6. استرلید

    این خاویار ها از لحاظ تغیرات دانه ها با هم متفاوت هستند درنتیجه قیمت های مختلفی نیز دارند. به دلیل اینکه خاویار یک ماده غذایی می باشد نباید آن را از مراکز ناشناس تهیه کرد زیرا انواع تقلب خاویار نیز به وفور تولید می شوند .

    از شرکت های معتبر تولید خاویار می توان به رابید خاویار،میراث خاویار، کالچر، باهو خاویار، نگین آستارا خزر و … اشاره کرد. همه این شرکت ها مجوز از سازمان دامپزشکی و بهداشت دارند و زیر نظر این مراز خاویار را تولیدو عرضه می کنند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا