[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

مرکز توزیع و صادرات انواع خاویار در ایران

صادرات خاویار در ایران توسط پرورش دهندگان ماهیان خاویاری انجام می شود. خاویار یکی از غذاهای پر طرفدار جهان است که هم از گوشت آن و هم از تخم برای مصارف درمانی استفاده می شود. به دلیل وجود شرایط آب و هوایی خوب حدود پنج نوع از ۲۷ گونه ماهی خاویار در دریای خزر زندگی می کنند. این پنج نمونه جزء بهترین نوع خاویار ها در جهان است. سالانه مقدار زیادی از این محصول به کشور های اروپایی و آسیایی صادر می شود.

مرکز توزیع و صادرات انواع خاویار در ایران

توزیع کننده خاویار به بازارهای خارجی

توزیع کننده خاویار به بازارهای خارجیتوزیع کننده خاویار به بازار های خارجی محصولی مرغوب را جهت توزیع آماده می کند. شرکت هایی در ایران هستند که در زمینه توزیع خاویار به کشور های اروپایی و روسیه در حال فعالیت هستند. 

خاویار به خاطر مواذ مغذی که دارد هم در داخل کشور طرفدارانی دارد و هم در کشور های خارجی مورد توجه قرار گرفته است و همین امر موجب شده تا تولید بیشتر و توزیع بیشتری داشته باشیم. عرضه خاویار باعث شده تا سالانه سود زیادی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

بزرگترین صادرکنندگان خاویار در کشور

بزرگترین صادرکنندگان خاویار در کشوربزرگترین صادر کنندگان خاویار در کشور بنا به سفارش کشور های خارجی محصول را برای آنها می فرستند. صادر کننده خاویار را به صورت عمده از پرورش دهندگان خریداری می کند و سپس برای کشور های دیگر صادر می کند.

خاویار ایران جزء خاویار های مرغوب و بی نظیر جان می باشد که تقاضاهای زیاد باعث شده تا پرورش ماهیان خاویاری در کشور بیشتر شود و صادرات آن افزایش یابد، همین افزایش صادرات موجب شده تا سالانه سود زیادی از آن صادر کنندگان و پرورش دهندگان شود.

کشورهای تولید کننده خاویار در جهان

کشورهای تولید کننده خاویار در جهانکشور های تولید کننده خاویار در جهان با تولید محصول مرغوب محبوبیت هایی را برای خود به ارمغان آورده اند. پرورش خاویار موجب پیشرفت این کشور ها شده است.

کشور های زیادی هستند که سالانه تولیدات زیادی را در این باره انجام می دهند و در رده بندی اول و جزء برترین ها هستند مانند: ایتالیا، فرانسه، چین، آمریکا، ایران، روسیه و ….. این تولید کنندگان با پرورش ماهی های خاویاری توانسته اند کشور های خود را از نظر اقتصادی غنی کنند.

پرفروش ترین نوع خاویار در بازار ایران

پرفروش ترین نوع خاویار در بازار ایرانپرفروش ترین نوع خاویار در بازار ایران، خاویار سیاه است. فروش خاویار سیاه به صورت کنسرو می باشد که در دمای خاصی نگهداری می شود.

این خاویار خواص زیادی دارد مانند: امگا ۳، ویتامین ب ۱۲، افسردگی را از بین می برد، فشار خون را کنترل می کند، دارای ویتامین A می باشد، درمان کننده کم خونی، درمان سرطان سینه، آلزایمر را از بین می برد و خاصیت های بی نظیر دیگر که همین خواص موجب شده تا این خاویار جزء پرفروش ترین خاویار ها باشد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا