[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

قیمت روز خاویار تازه صادراتی در ایران

خاویار یکی از مغذی ترین و بهترین خوراکی موجود در بین غذا های جهان است که هم از گوشت آن استفاه می شود و هم تخم آن در بخش درمانی مصرف می شود . 

خاویار ( مروارید سیاه )  در تمام دنیا به غذای اشرافی و گران قیمت معروف است . 

ایران با وجود دسترسی گسترده به دریای خزر یکی از بزرگترین منابع خاویار را در اختیار دارد که با صید آن، این محصول را به کشور های اروپایی بسیاری از قبیل فرانسه، اتریش، آلمان و . . . صادر می کند این یعنی ایران و شرکت های ایرانی به خوبی می توانند در بازارهای خارجی ورود کرده و فعالیت های مثبتی داشته باشند . 

امروزه به دلیل وجود محدودیت هایی برای صید خاویار تازه به دلیل صید بی رویه، بازار این محصول با نرخ های متفاوتی رو به رو شده است اما شما همراهان گرامی این مقاله می توانید قیمت روز خاویار در ایران را از ما بخواهید .  

قیمت روز خاویار تازه صادراتی در ایران

مرکز خرید خاویار در زنجان

مرکز خرید خاویار در زنجان همانطور که اشاره شد به دلیل صید بی رویه ماهی خاویار درجه یک صادراتی برخی از استان ها از قبیل زنجان استخر های پرورشی مجهز و مناسب زیست این نوع ماهی را فراهم نموده و در حال پرورش آن در استخرهای آب شیرین هستند .  

قابل ذکر است که این استان پیش از این اقدام به پرورش ماهی قزل آلا کرده بود و به دلیل شباهت نحوه پرورش قزل آلا به ماهی خاویار مهندسین شیلات این استان دست به اقدام این عمل زده و به خوبی توانسته نیاز بازار و خریدار خاویار را برآورده سازد و موجب تعادل در نرخ خاویار تازه شود .

عرضه کننده خاویار به قیمت تولید

عرضه کننده خاویار به قیمت تولید شرکت های بسیاری با ایجاد استخر های پرورشی و یا صید مستقیم از دریایی خزر در حال تولید و بسته بندی در وزن های مختلف و ارائه آن به بازار های داخلی و خارجی هستند . 

مجموعه تولیدی ما نیز یکی از بزرگترین تولید کننده خاویار توانسته با ورود به عرصه صادرات تجارت خاویار تازه را شروع کند و با تولید خاویار با کیفیت و خوش طعم جز محبوبت ترین برند ها قرار بگیرد . 

از این رو مشتریان و خریداران داخلی نیز می توانند با مراجعه مستقیم به شعب فروش و یا خرید آنلاین از طریق این سایت اقدام به تهیه خاویار تازه کنند و از این طریق دست بازی دهندگان بازار یا همان دلالان را کوتاه کنند و هزینه ی کمتری بابت نیاز خود بپردازند .  

برای خرید و یا دریافت مشاوره می توانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید . 

قیمت روز خاویار تازه

قیمت روز خاویار تازه در بالا گفته شد که خاویار با توجه خواصی که دارد یک غذای گران قیمت است اما حال در ذهن ما این سوال مطرح می شود که این غذای اشرافی خوشمزه چه قیمتی را در بازار به خود اختصاص داده است ؟  

در اینجا باید گفت میزان درشتی دانه ها، رنگ و اینکه از چه نوع ماهی گرفته شده باشد نیز در قیمت این محصول تاثیرگذار است .

همچنین بازار خاویار به دلیل وجود انواع مختلف و بسیار آن، وسیع است برای مثال در جهان ۲۷ نوع ماهی وجود دارد که می توان خاویار آن را مصرف نمود که از این ۲۷ نوع با توجه به پراکندگی و دسترسی به آب دریا ها، ۵ نوع آن در ایران یافت می شود .

خاویار طلایی : یکی از مرغوب ترین نوع خاویار است که از دل فیل ماهی های ایرانی صید می شود . 

خاویار بری : این نوع ماهی از ماهی به نام بری استخراج می شود که بومی ایران نیس و به دلیل نیاز به آب سرد و شیرین در سیبری یافت می شود . 

در هر صورت قیمت مجموعه محصولات ما بسیار مناسب تر و به صرفه تر از سایر مراکز تولید و فروش می باشد .  

نمایندگی پخش و فروش خاویار در سراسر کشور

نمایندگی پخش و فروش خاویار در سراسر کشور شرکت مازند خاویار که یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خاویار را دارد با هدف دسترسی آسان مشتریان عزیز اقدام به ایجاد نمایندگی های مختلفی در سرتاسر ایران کرده است تا همه گان بتوانند از این محصول پر خاصیت استفاده نمایند و دست دلالان این محصول کوتاه گردد تا  قیمت این محصول دست خوش بازی آن ها نشود و نرخ ثابت و معقولی را داشته باشد . 

البته قابل ذکر است که این مجموعه بزرگ فروش غیر حضوری و آنلاین نیز دارد و با توجه به علاقه و استقبال برخی مردم برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها می توانند نیاز خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنند و محصول مورد نظر را تازه و به موقع درب منزل دریافت کنند . 

شما نیز اگر قصد خرید و فروش این محصول مقوی را دارید می توانید با واحد فروش تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید .   

جایگاه خاویار ایرانی در بازار های بین المللی

جایگاه خاویار ایرانی در بازار های بین المللی حدود ۹۳ درصد از کل خاویار دنیا در ایران صید می شود .

 طعم خوش و لذیذ این غذا موجب شده طرفداران بسیاری در سراسر دنیا به ویژه در اروپا دنبال خاویار ایرانی باشند .

از این رو وجود شرکت های ایرانی در بازار های بین المللی باعث شده تا صادرات این محصول بعد از زعفران در جایگاه ارز آوری بالایی قرار دارد .

صادرات خاویار به کشور های همسایه

صادرات خاویار به کشور های همسایه یکی از مهم ترین بخش شیلات صادرات خاویار به کشور های دوست و همسایه است . 

چرا که ایران دارای انواع خاویار است و صادرات آن به کشور ها متفاوت است . 

انواع خاویار ایرانی عبارت است از : 

  • خاویار طلایی
  • خاویار بلوگا 
  • خاویار شیلات 

هر ساله مقدار زیادی از خاویار بلوگا که یکی از بهترین نوع خاویار است به کشورهای عمان و قطر صادر می شود . 

ترکیه نیز با توجه به نیاز بازاراش بخش عظیمی از خاویار خود را از ایران تهیه می کند .

بهترین مارک خاویار در بازار خارجی

بهترین مارک خاویار در بازار خارجی همانطور که گفته شد خاویار ایرانی بهترین نوع خاویار موجود در بازار خارجی و داخلی است .

شرکت ما نیز در بین مجموعه های فروش دیگر که درحال فعالیت و تولید هستند با هدف جلب رضایت مشتریان خارجی و داخلی یکی از بهترین برند ها شناخته شده است .

مجموعه تولیدی مازند خاویار در تلاش است با فرآوری و تولید و بسته بندی های مناسب انواع مختلف خاویار، لبخند رضایت را بر لبان شما بیاورد .

به شما دوست داران این غذای خوشمزه پیشنهاد می کنیم از محصولات متنوع ما دیدن فرمایید و با مشاوران فروش ما جهت خرید ارتباط برقرار نمایید .  

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا