[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

قطب تولید خاویار با فروش عمده

خاویار فروش عمده توسط عمده فروشان و همچنین شرکت های بازرگانی که در امر تجارت و خرید و فروش آن فعالیت دارند صورت می گیرد. خاویار ایران یکی از محصولات مهم صادراتی آن است که از جهت اقتصادی سود زیادی دارد و از این جهت ایران دارای منابع غنی و انواع ماهیان خاویاری می باشد. ماهیان خاویاری به گروه تاس ماهیان تعلق دارند که بیش از ۲۷ گونه و زیرگونه بوده و از این تعداد، ۶ گونه متعلق به ماهیان موجود در آب های ایران می باشد. دریای خزر ایران از منابع استحصال و پرورش ماهیان خاویاری است که منطقه بندر ترکمن یکی از مناطقی است که انواع این ماهیان را در خود جای داده است. 

قطب تولید خاویار با فروش عمده

وارد کننده برتر در حوزه خاویار

وارد کننده برتر در حوزه خاویارخاویار به تخم نارس ماهیان ماده گفته می شود که از شکم آنها استحصال می شود. انواع خاویار شامل:

  • خاویار پرورشی
  • خاویار دریایی یا وحشی

می شوند. نوع اول همان طور که از عنوانش پیداست، در حوضچه های مخصوصی که دارای آب دریای خزر است پرورش داده می شود.
نوع دوم را نیز ماهیانی تشکیل می دهند که در آب دریا به صورت طبیعی زندگی کرده و از نوع ماهیان خاویاری می باشند. پروش ماهی خاویار و زمان لازم برای استحصال خاویار نیازمند طی مدت زمانی در حدود شش تا دوازده سال می باشد. یعنی ماهی باید به مرحله ای برسد که بتواند تخم گذاری کرده و تخم آن قابل استخراج باشد.

این محصول در حال حاضر یکی از منابع صادرات غیر نفتی در کشور به شمار آمده که کشور هایی مانند:

  • آمریکا
  • اروپا 
  • کانادا

از وارد کنندگان برتر خاویار و پر مصرف ترین آنها می باشند. 

بهترین برند خاویار ۱۰۰ گرمی

بهترین برند خاویار 100 گرمیبهترین نوع خاویار به صورت کنسرو خاویار ۱۰۰ گرمی ارزان بسته بندی شده و بسته هایی با وزن کمتر مثلا وزن ۵۰ گرم از آن نیز تولید می شود. 

به دلیل این که صادرات خاویار به شکل وسیع از ایران به دیگر نقاط جهان صورت می گیرد، به صورت کامل توسط بازرسان اداره دامپزشکی و شیلات کشور مورد آزمایش قرار گرفته و پس از تایید نهایی و دارا بودن کیفیت لازم عملیات فروش خاویار به کشور های متقاضی انجام می گیرد.

دریای خزر ایران که بزرگ ترین دریاچه جهان به شمار می آید، ۹۳ درصد خاویار کل جهان را تامین نموده و ۵ گونه مهم از ماهیان خاوریاری از منابع موجود در دریای خزر محسوب می شوند.

عرضه خاویار با قیمت مناسب

عرضه خاویار با قیمت مناسبتهیه و استحصال خاویار کاری زمان بر است که نیاز به صبر و حوصله داشته و در طی مدت زمان ۶ تا ۱۲ و گاه تا ۱۶ سال به سود دهی می رسد. هر ماهی امکان گرفتن تخم را تا ۶ بار دارد و پس از هر بار گرفتن خاویار ماهی علامت گذاری شده و به دریا باز می گردد.

خاویار ماده غذایی با خواص بسیاری است که توصیه می شود در وعده صبحانه و به شکل خام مصرف شود. از جمله خواص خاویار عبارت است از:

  • سرشار از اسید های آمینه و پروتئین
  • درمان کننده افسردگی و بیماری های قلبی
  • سرشار از اسید های چرب امگا ۳
  • سلامت سلول های عصبی بدن
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به مفاصل مانند التهاب مفاصل، انواع سرطان و بیماری های دستگاه گوارش

به دلیل خواص موجود در خاویار عرضه آن با قیمت مناسب و در بسته بندی های متنوع انجام گرفته و توزیع خاویار در کشور از طریق فروشندگان و توزیع کنندگان آن به نقاط مختلف صورت می گیرد.

بازار خاویار در شمال ایران

بازار خاویار در شمال ایرانشمال ایران منطقه ای از ایران پهناور است که دریای خزر در آن واقع شده است. این دریاچه بزرگ جهان دارای منابع سرشار از ماهیانی است که ارزش بالای اقتصادی دارند. 

ماهیان خاویاری دسته ای از این موجودات دریایی می باشند که شش گونه از آنها تامین کننده بیش از ۹۰ درصد خاویار در کل جهان می باشند. این امر نشان دهنده ارزش و اهمیت اقتصادی خاویار ایران است.

از این منطقه خاویار از ماهیان گرفته شده و در بسته بندی های مناسب با وزن متفاوت روانه بازار های مصرف داخلی و خارجی می شود. بخشی از این بازار در زمینه کمک به واردات خاویار به کشور های متقاضی نموده و عرضه کننده بهترین خاویار با کیفیت مناسب می باشند.

ضمانت انواع خاویار درجه یک صادراتی

ضمانت انواع خاویار درجه یک صادراتییکی از خصوصیات محصولات صادراتی ایران این است که توسط سازمان های مربوطه به خوبی کنترل شده و پس از انجام آزمایش های مختلف مجوز صادرات آنها صادر می شود.

خاویار درجه یک صادراتی نیز با بهترین کیفیت ممکن و با ضمانت تولید درجه یک از جمله محصولات صادراتی ایران است که دارای مجوز های لازم بهداشتی بوده و پس از آزمایش های کمی و کیفی و بررسی های خاص به دیگر نقاط جهان ارسال می شود.

تقاضای کشور های مختلف برای انواع خاویار متفاوت است و آمریکا، اروپا و کانادا از پر مصرف ترین مناطقی هستند که خاویار را خریداری می کنند.

تهیه فوری خاویار به صورت عمده

تهیه فوری خاویار به صورت عمدهبرای تهیه خاویار به صورت عمده به چندین طریق می توان اقدام کرد. یک روش مراجعه مستقیم به مراکز تولید و کارخانجاتی است که امر بسته بندی و آماده سازی خاویار را انجام می دهند. 

روش دیگر برقراری تماس با شرکت ها و نمایندگی های پخش خاویار است که عمل ارسال و تحویل خاویار را طبق فهرست و لیستی که در اختیار دارند انجام می دهند.

سایت های فروش اینترنتی نیز مکانی برای خرید در کمترین زمان ممکن می باشند. این وب سایت ها ارائه دهنده انواع خاویار بلوگا، امپریال یا سایر ارقام آن هستند. این فروشگاه ها ارائه دهنده خدماتی مانند:

  • ضمانت کیفیت محصول
  • امکان مرجوعی و بازگشت کالا در مدت زمان محدود
  • امکان پرداخت آنلاین

می باشند.

قیمت خاویار در سراسر کشور

قیمت خاویار در سراسر کشورخاویار از خانواده تاس ماهیان می باشد که ماهی:

  • ازون برون، فیل ماهی، قره برون 
  • ماهی شیپ، ماهی گلد چالباش یا ماهی روس

از نمونه ماهیانی هستند که خاویار از آنها گرفته می شود. علاوه بر این ماهیان که دارای خاویار به صورت طبیعی هستند، پرورش ماهی خاویار نیز توسط تولیدی خاویار در نواحی شمالی ایران صورت گرفته و از طریق عمده فروشی ماهی به متقاضیان عرضه می شود. 

قیمت خاویار عمده با قیمت خرده فروشی آن متفاوت است و شرکت های بازرگانی که به صورت عمده به خرید می پردازند می توانند دریافت کننده و خریدار خاویار با بهترین قیمت ممکن و ارزان ترین شکل آن باشند.

قیمت صادراتی خاویار با قیمت داخلی متفاوت است و معمولا اجناس صادراتی دارای نرخ خاص و ثابتی هستند که باید به تصویب سازمان های مربوطه رسیده و از سوی آنها تایید شده باشد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا