[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش عمده خاویار صادراتی با قیمت مناسب

خاویار به عنوان یکی از بهترین و گران قیمت ترین و حتی کمیاب ترین ماهی های جهان که پرورش و فروش گوشت و تخم آن به صورت کنسرو و فله ای رونق زیادی دارد در ایران و بسیاری از کشور های جهان کاملا شناخته شده است. به دلیل ارزش غذایی بالای خاویار و کنسرو تخم خاویار، گاها برخی نمونه های آن با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسد. کشور ایران و دریای خزر یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و پرورش دهندگان ماهی خاویار هستند. شرکت های فعال در زمینه فروش عمده خاویار صادراتی در ایران محصولات تولیدی خاویار را به چند کشور ثروتمند جهان صادر می کنند.در بین محصولات آن ها گاها خاویار صادراتی ارزان نیز به چشم می خورد. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه خرید خاویار و برخی ویژگی های خاویار خواهیم پرداخت.
فروش عمده خاویار صادراتی با قیمت مناسب

ارائه کننده برتر خاویار در ایران

ارائه کننده برتر خاویار در ایرانمرکز خرید خاویار به صورت عمده در برخی شهر های شمالی کشور وجود دارد که اقدام به فروش فله و عمده ای گوشت و تخم ماهی خاویار می کنند. به دلیل قیمت بالای خاویار و فواید بی نظیر آن فروشنده خاویار باکیفیت ترجیح می دهد محصول خود را در بسته بندی مناسب و بهداشتی و یا حتی کنسرو به فروش رسانده و در قبال ارائه این محصول خاص پول بیشتری دریافت کند.

برخی از پرورش دهندگان برتر ماهی خاویار در ایران با کنترل دوره های پرورش ماهی با اصول علمی و تاکتیکی اقدام به صدور گارانتی فروش خاویار برای آن دسته از مشتریان ثروتمند کرده اند که گاها در تهیه خاویار مصرفی شان به دردسر افتاده اند. نکته قابل توجه اینکه به دلیل کمبود میزان صید خاویار نسبت به سیل عظیم تقاضا کنندگان آن، خاویار باکیفیت همواره نسبت به خاویار معمولی دارای قیمت بسیار بالاتری بوده است. برخی از خریداران گاهی با برچسب تبلیغاتی خاویار نصف قیمت در فروشگاه های ارائه دهنده خاویار مواجه می شوند که مربوط به خاویار بی کیفیت تر است.

فروش خاویار با نازلترین قیمت

فروش خاویار با نازلترین قیمت

جهت خرید خاویار با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت می توانید از طریق تماس با نمایندگی پخش خاویار ایران با کمی جستجو در بستر اینترنت محصول مورد نظر را پیدا کنید. خاویار ایرانی ارزان تر در بازارهای جهانی به مروارید سیاه ارزان شهرت دارد.


بسیاری از صیادان محلی ماهی خاویار در صورت برخورد به انواع بالغ این ماهی در برخی فروشگاه‌های کوچک تر نیز اقدام به فروش آن می کنند. در این صورت می توانید با قیمتی پایین تر از خاویار بسته بندی شده و با کیفیت صادراتی به آن دست پیدا کنید اما به یاد داشته باشید که طعم خاویار واقعی کمی متفاوت است.


نسبت به تبلیغات فروش خاویار ارزان زیاد خوش بین نباشید چرا که خاویار تقلبی در بازار به وفور یافت می شود. مشخصه آن هم دانه‌های کوچک تر و براقیت بیشتر رنگ مشکی در آن نسبت به خاویار واقعی است.


حتی در بسیاری از سایت های اینترنتی که اقدام به فروش خاویار می‌کنند این نوع بسته بندی های خاویار تقلبی که با نوشته های خارجی و اکثرا به زبان آذری هستند پیدا می شود. بنابراین اگر با برچسب تبلیغاتی فروش خاویار با تخفیف مواجه شدید نسبت به اصلی بودن جنس خریداری شده اطمینان حاصل کنید.




قیمت خاویار در سراسر کشور

قیمت خاویار در سراسر کشور

نسبت به حقایق قیمت خاویار در فروشگاه های سراسر کشور می توانید با ارزیابی قیمت آن در بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی و بررسی تلورانس قیمتی برند های مختلف حدود قیمت انواع خاویار در بازار ایران را به دست آورید.


امروزه به دلیل وجود صنایع ارتباطی و فضای مجازی و همچنین فروشگاه‌های مختلف اینترنتی مردم می توانند در سراسر جهان با تولیدکنندگان و فروشندگان مستقیم خاویار مذاکره کرده و بدون حضور واسطه‌ها اقدام به خرید نمایند. بدیهی است که در این صورت قیمت تمام شده محصولی که به دست مصرف کننده خواهد رسید بسیار پایین تر از زمانی است که پای دلال ها در میان باشد.


خرید خاویار صادراتی با نازلترین قیمت

خرید خاویار صادراتی با نازلترین قیمت

بخش بزرگی از خاویار تولید شده در ایران جهت صادرات به کشورهای پیشرفته و ثروتمند بسته بندی می شود. مصرف کننده داخل ایران می تواند با خرید انواع  خاویار صادراتی در بازار داخل ایران از این خوراکی کمیاب و فوق مفید بهره‌مند شود. سایت خرید خاویار صادراتی می تواند در زمینه ی تامین انواع گوشت و تخم خاویار در فصول مختلف سال به شما کمک کند.


بسیاری از تولیدکنندگان محلی خاویار می توانند خاویار با کیفیت را با قیمتی پایین تر از خاویار بسته بندی شده به جهت صادرات به فروش برسانند. تهیه خاویار با قیمت مناسب برای ایرانیان و سایر جوامعی که  در نزدیکی سواحل جنوبی دریای خزر زندگی می کنند نسبت به مردم سایر نقاط جهان ساده تر است و می توان گفت مردم سایر نقاط جهان هیچ‌گاه نمی‌توانند به خاویار اصلی با قیمت مناسب دسترسی دائمی داشته باشند.



عرضه خاویار در بازار بین المللی

عرضه خاویار در بازار بین المللی

خاویار ایرانی بهترین نوع خاویار و گران قیمت ترین نوع آن در بازارهای مختلف جهانی است. تولیدکنندگان ایرانی خاویار با عرضه آن در بسته بندی های متفاوت و با کیفیت در بازار جهانی هر سال سود خوبی از این تجارت به دست می آورند.


به دلیل خواص درمانی بالا و قابلیت پیشگیری از انواع سرطان، خاویار به یکی از خوراکی های محبوب در سطح کشورهای توسعه یافته و اروپایی و حتی روسیه بدل شده است. عرضه بهترین خاویار جهان در بسته بندی های ایرانی و با کیفیت موجب القای حس خوب در میان مشتریان پروپاقرص خاویار اصلی می شود.


تولید خاویار صادراتی با ارسال رایگان

تولید خاویار صادراتی با ارسال رایگان

به دلیل قیمت بالای محصولات خاویاری در جهان تولیدکنندگان ایرانی به فکر پرورش خاویار در استخرهای پرورش ماهی مجزا افتاده اند و حتی  خدمات خود را با ارسال رایگان این محصول در بسته بندی های مناسب به حد اعلا رسانده اند.


این تولیدکنندگان که نسبت به تغذیه ماهی های پرورش یافته بسیار حساسیت نشان می دهند خوب می دانند که تولید خاویار سالم و با کیفیت تنها راه پیشرفت در بازارهای بین المللی است. چرا که حضور محصولات تقلبی در بازار نوعی بی اعتمادی را نسبت به هرگونه بسته بندی غیر ایرانی ایجاد کرده است.


گروه تامین کننده خاویار صادراتی

گروه تامین کننده خاویار صادراتی

جهت تامین خاویار مورد نیاز برای مصرف در بازارهای خارجی تعدادی از تولیدکنندگان بزرگ خاویار در استخرهای خصوصی و حجم زیادی از صیادان خاویار دریایی دست به دست هم می دهند تا بتوانند خاویار مورد نیاز کارخانه بسته بندی محصولات درجه یک ایرانی را تامین کنند. به دنبال ارائه محصولات متفاوت و متنوع توسط تولید کنندگان خاویار دیگر در سراسر جهان تولیدکنندگان ایرانی همواره می کوشند تا با حفظ وجهه خاویار ایرانی در بازارهای بین المللی به عنوان برترین گروه تامین کننده خاویار در بازارهای جهانی همچنان باقی بمانند.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا