[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش عمده خاویار درجه یک در ماهی فروشی ها

همانطور که می دانید ایران بزرگترین صادر کننده انواع خاویار در خاورمیانه است. بخش وسیع و بزرگی از صادرات کشور را این محصول در بر می گیرد. فروش عمده خاویار درجه یک در بازار خاویار جهان بسیار رونق دارد. لوکس ترین خوراکی جهان که بام نام دیگر مروارید سیاه می شناسند از کشور ایران تامین می شود. بزرگترین رقیب ایران، کشور چین بوده اما کیفیت خاویار های تولیدی این کشور به محصولات ایرانی نمی رسد به همین خاطر اغلب کشورها ترجیح می دهند نیازهای خود را از کشور ایران تامین کنند.

فروش عمده خاویار درجه یک در ماهی فروشی ها

فروش خاویار با بهترین کیفیت و قیمت

فروش خاویار با بهترین کیفیت و قیمت در دریای خزر منابع بزگی از خاویارهای گوناگون وجود دارد که در همه جا پیدا نمی شود بنابراین این محصول نیازی به تبلیغ و بازاریابی برای فروش بهتر ندارد و مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور برای خرید خاویار از مرکز پخش خاویار که در سراسر ایران وجود دارد اقدام می کنند. گونه های مختلفی از خاویارها در دریای بزرگ خزر وجود دارد که ما به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

گونه های اصلی خاویار در دریای خزر عبارتند از:

  • تاس ماهی
  • فیل ماهی
  • ماهی شیب
  • ماهی اوزون برون (کوچک ترین خاویار)

تولید خاویار علاوه بر روش طبیعی که در اعماق دریا یافت می شود، به روش های دیگری نیز انجام می پذیرد. این گونه ها می توانند بصورت پرورشی نیز توسعه پیدا کنند. و رقیب اصلی ما یعنی کشور چین هم اکنون سالیانه در حدود ۱۰۰ تن خاویار پرورشی به بازار جهانی عرضه می کند. متاسفانه در کشورمان تولید این محصول گران بها رو به افول می رود و هیچگونه نظارتی بر آن ها وجود ندارد. در گذشته ای نه چندان دور ما سالیانه ۳۰۰ تن خاویار به کشورهای جهان صادر می کردیم و انتظار می رفت که جایگزینی برای نفت باشد. مسئولان باید با نظارت دقیق بر قاچاق این کالا و همچنین واگذاری آن به بخش خصوصی از صید، فروش و قاچاق بی رویه این محصول جلوگیری کنند و تولیدی این بخش را بهبود بخشیده به گونه ای که بتوانیم همانند سالهای گذشته در این زمینه اول و درجه یک باشیم.

گروه تامین کننده خاویار

گروه تامین کننده خاویار شاید خیلی از ما تاکنون خاویار مصرف نکرده یا حتی این محصولات را از نزدیک ندیده باشیم. خاویار، یکی از خوشمزه ترین و انرژی زا ترین غذاهای محبوب دنیاست. این دست ماهی ها، گونه های مختلفی دارند و یکی از گرانترین گونه خاویار با نام (بلوگا) می باشد که رنگ آن متفاوت تر از گونه های دیگر ماهی هاست و بر خلاف آن که اکثر خاویارها مشکی هستند، رنگ آن روشن است. قیمت این نوع خاویار هر کیلو از ۳ تا ۴ میلیون تومان متفاوت است. گروه تامین کننده خاویار باید محصولی با اصالت و با کیفیت به دست مشتریان خارج از کشور برسانند تا اعتماد آن ها به برند اصلی خاویارهای ایرانی از بین نرود. به گفته واحد فروش خاویار در کشور تقاضای این محصول بخاطر کیفیت و اصالت محصولات ایرانی، بیشتر از عرضه آن است. و ما می توانیم زمینه های پرورشی زیادی از این محصول، در کشور ایجاد و افراد زیادی را در این زمینه مشغول به فعالیت نماییم و چرخه ی اقتصاد و تولید داخلی کشور را همانند گذشته به حرکت درآوریم.

نماینده پخش خاویار در جنوب کشور

نماینده پخش خاویار در جنوب کشور با بهره گیری از منابع دریایی در جنوب کشور، ما شاهد پرورش گونه هایی از ماهی های خاویاری در شهرهای جنوبی هستیم. در این شهرها گامی موثر در زمینه تولید خاویار برداشته شده و زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کرده است. شهر هرمزگان یکی از شهرهایی است که در آن اقدام به پروش گونه فیل ماهی نموده اند و از آنجایی که فقط شمال کشور را به عنوان تولید و عرضه انواع گونه های خاویار می شناسند، شهرهای جنوبی نیز با احداث استخرهای کشاورزی گسترده ای، در شرایط کاملا طبیعی توانسته اند این محصولات پر اهمیت را با بهترین کیفیت تولید و به بازهای جهانی عرضه کنند. نماینده فروش خاویار در شهرهای جنوبی کشور، برای عرضه انواع مختلف گونه های خاویار آمادگی کامل دارد و شما برای خرید خاویار جنوب، می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

بازار خاویار در سراسر کشور

بازار خاویار در سراسر کشور ما سالانه شاهد افت جمعیت ماهیان خاویاری در دریای خزر هستیم. برای این مسئله راه کارهایی اندیشیده اند و آن هم این است که خاویارهای نر را در محل هایی نگهداری می کنند و پس از آن از این گونه خاویارها اسپرم گیری می شود. برخی از اسپرم ها را در سردخانه، سردخانه نگهداری می کنند و برخی دیگر را برای تولید بچه ماهی ها مورد استفاده قرار می دهند و برای احیای نسل گونه های مختلف خاویار، در دریا رها سازی می کنند. برای احیای نسل این گونه ماهی ها، کارشناسان طرح های مختلفی را ارائه داده اند که یکی از طرح های مطرح این است که به مدت ۱۰ سال صید خاویار را در دریا ممنوع کرده تا جمعیت آنها احیا شود. ماندگاری خاویار به شرایطی بستگی دارد. از جمله نوع بسته بندی آن ها که اگر خاویار  در شرایطی با سته بندی های سنگینی قرار گیرد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال: خاویارهای ۳۰ گرمی به مدت ۳ ماه ماندگاری دارند و خاویارهایی با بسته بندی ۲ کیلویی به مدت ۶ ماه و بیشتر.

شرکت وارداتی خاویار در بندر عباس

شرکت وارداتی خاویار در بندر عباس درست است که بهترین نوع خاویار در دریای خزر تولید می شود اما در شهرهای جنوبی نیز تولید این گونه ماهی ها بصورت طبیعی و پرورشی انجام می شود. نمایندگی فروش خاویار در بندرعباس نیازهای این شهر و بخشی از صادرات کشور را تامین کرده است. قیمت خاویار بستگی به گونه خاویار و نوع آن می باشد خاویارهای وحشی یا طبیعی، قیمت بیشتری نسبت به خاویارهای پرورشی دارند زیرا این گونه ها با غذای طبیعی رشد و تکثیر شده اند ولی در روش های پرورشی طبیعی، غذاهای آن ها متفاوت بوده و ممکن است برای رشد سریع تر ماهی ها از مکمل های غذایی استفاده شود.

بازرگانی خاویار درجه یک صادراتی

بازرگانی خاویار درجه یک صادراتی خاویار در بسته بندی های زیر یک کیلوگرم تا بالای یک کیلوگرم به فروش می رسد. گونه ای از خاویارها به نام (خاویار سیاه) بوده که این گونه دارای بالاترین ارزش غذایی می باشد. بخاطر ارزش بالای ماهی های خاویاری، باید غذای مورد استفاده آنها نیز با کیفیت باشد. از جمله غذای اصلی خاویارها می توان به: پودر ماهی، آرد گلوتن گندم، گلوتن ذرت، کنجاله سویا، ژلاتین، مکمل های معدنی، کنسانتره و روغن های گیاهی اشاره کرد. 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا