[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش خاویار درجه یک به صورت اینترنتی

خرید محصولات دریایی به دلیل خواص بی نظیری که برای سلامتی دارند، همواره مد نظر خانواده ها، با سطح اقتصادی مختلف بوده و از نمونه های درجه یک آن در بازار می توان به خاویار اشاره نمود؛ بررسی قیمت روز و همچنین تشخیص اصل بودن این نوع ماهی از موضوعات اساسی برای خرید مناسب است که با مراجعه به مراکز فروش خاویار اینترنتی قابل انجام می باشد.فروش خاویار درجه یک به صورت اینترنتی

بزرگترین شرکت تجاری خاویار در جنوب کشور

بزرگترین شرکت تجاری خاویار در جنوب کشورصادرات خاویار ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات، توسط بزرگترین شرکت های تجاری در جنوب کشور انجام می شود.

بنادر مختلف جنوبی از جمله بوشهر، بندرعباس، چابهار، بندر لنگه، عسلویه و موارد متعدد دیگر از ظرفیت های بالایی برای تولید، پرورش و صادرات آبزیانی مانند ماهیان خاویاری برخوردار هستند.

هتل ها و رستوران های شیک در این کشورها هر ساله پذیرای جهانگردان زیادی هستند و خاویار ایرانی به دلیل داشتن بالاترین کیفیت، از نخستین گزینه ها برای این مراکز به شمار می آید.

کم بودن هزینه حمل و نقل به کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به بسیاری از کشورهای جهان نیز از دیگر دلایلی است که نظر صادرکنندگان را به این کشورها جلب می کند.‌

قیمت خاویار در بازار بین المللی

قیمت خاویار در بازار بین المللیآگاهی از لیست قیمت خاویار درجه یک در بازارهای بین المللی از جمله مهمترین عوامل مؤثر بر موفقیت در تجارت و صادرات این محصول می باشد.

حتما در مراکز مختلف اینترنتی یا حضوری متوجه اختلاف قیمت خاویار در بسته بندی های گوناگون شده اید اما علت اصلی این اختلاف قیمت چیست؟

وحشی یا پرورشی بودن خاویار بر قیمت آن تأثیرگذار است و ارقام وحشی آن گرانتر از پرورشی به فروش می رسند.

دقت در انتخاب مرکز فروش معتبر نیز بر انتخاب محصول باکیفیت اهمیت دارد زیرا عرضه تخم قزل آلا به جای خاویار و با قیمتی پایین نیز ممکن است توسط برخی از مراکز انجام شود.

اوزون برون خاویار از جمله ماهی هایی است که فراوانی آن در دریای خزر، درآمدزایی بالایی برای شرکت های تولید و بسته بندی به همراه داشته و مورد توجه اکثر مراکز فروش در شهرهای مختلف می باشد.

کشورهای ایتالیا، فرانسه، چین و آمریکا بیشترین میزان تولید و صادرات خاویار را به خود اختصاص داده اند.

واردات خاویار ایرانی توسط کشورهای مختلفی در سراسر جهان انجام می شود که از جمله آن ها می توان به افغانستان، امارات، آلمان، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی و نروژ اشاره کرد. 

خرید خاویار درجه یک به شیوه غیر حضوری

خرید خاویار درجه یک به شیوه غیر حضوریمراکز فروش اینترنتی خاویار امکان مقایسه خاویارهای تولید شده در شرکت های مختلف را به صورت آنلاین فراهم کرده است، ضمن این که در خرید به شیوه غیر حضوری اتلاف وقت مشتریان عمده یا جزئی بسیار کمتر از خرید حضوری است.

سایت شرکت های تولیدکننده خاویار به عنوان معتبرترین مراکز غیرحضوری برای انجام معاملات و خرید و فروش این محصول هستند.

امکان دسترسی به مشخصات جدیدترین محصول هر شرکت و همچنین قیمت های به روز رسانی شده نیز از دیگر مزیت های سایت شرکت های تولیدکننده خاویار است.

معرفی تمام راه های ارتباطی از قبیل لیست نمایندگی های معتبر، شبکه های اجتماعی و شماره های تماس برای سفارش خرید نیز از طریق سایت ها اعلام می شود.

مرکز فروش خاویار در استانها

مرکز فروش خاویار در استانهافعالیت تعداد زیادی مرکز پرورش یا توزیع خاویار در استانهای مختلف کشور را می توان اصلی ترین عامل تنوع قیمت این محصول در بازار دانست.

خاویار فیل ماهی از باکیفیت ترین نمونه ها در بازار به شمار می رود و به طور کلی هر چه سن ماهی بالاتر باشد کیفیت آن بهتر و دارای دانه هایی درشت تر خواهد بود.

اعتبار یک مرکز فروش وابسته به ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان و کسب رضایت آن ها می باشد؛ اگر قصد خرید بهترین خاویار را دارید، نظر خریداران قبلی در مورد یک برند یا مرکز فروش می تواند کمک کننده باشد، البته برای فعالیت در زمینه صادرات یا عمده فروشی در حجم بالا، باید تخصصی تر عمل کرد و از گروه مشاورین باتجربه مشورت نمود. 

نمایندگی فروش خاویار بزرگترین شرکت های تولیدی از بهترین مراکز برای خرید نمونه های درجه یک و صادراتی هستند.

خریدار خاویار به قیمت تولید

خریدار خاویار به قیمت تولیدعرضه ی خاویار ارزان در بازار به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود؛ مراکز اینترنتی معتبری که زیر نظر شرکت های تولیدی فعالیت می کنند یا نمایندگی شرکت ها در شهرهای مختلف، خاویار را به قیمت تولیدی و با تخفیف های استثنایی ارائه می دهند و به همین دلیل مورد توجه خریداران می باشند.

شاید این سوال مطرح شود که خواص غذایی یا درمانی خاویار چیست و چه دلایلی موجب خرید و فروش بالای آن در بازار جهانی شده است؟

خاویار اصل فسفر فراوانی دارد، سرشار از امگا۳ است و انواع مختلف ویتامین ها از جمله A، ویتامین های گروه B، ویتامین C و D را دارا می باشد.

جلوگیری از کم خونی، درمان التهاب مفاصل، پیشگیری از سکته قلبی، بیماری های گوارشی و دردهای مفصلی را می توان از خواص فوق العاده آن در حفظ سلامت بدن دانست.

نمایندگی پخش خاویار در زاهدان

نمایندگی پخش خاویار در زاهداننمایندگی پخش خاویار هر شرکت تولیدی در شهرهای مختلف را می توان به عنوان بهترین مرجع تأمین کننده نیاز مشتریان و شرکت های صادرکننده به حساب آورد.

آدرس، شماره تلفن و سایر مشخصات نمایندگی ها و مراکز معتبر توزیع و پخش خاویار در زاهدان یا هر شهر دیگر را می توان به سادگی و از طریق سایت شرکت های تولیدی به دست آورد.

تولید ماهی خاویار و به طور کلی آبزی پروری از درآمد بالایی در بازارهای جهانی برخوردار است و در کشور ما نیز افراد زیادی به فعالیت در این حوزه می پردازند.

از جمله مهم ترین استان هایی که دارای مزرعه پرورش ماهی خاویاری هستند می توان به گلستان، گيلان، مازندران، اردبيل، آذربايجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، بوشهر، استان مركزی، هرمزگان و همچنین استان خراسان شمالی اشاره کرد.  

کارخانه بسته بندی خاویار بندر عباس

کارخانه بسته بندی خاویار بندر عباساستان هرمزگان از بزرگترین تولیدکنندگان ماهی خاویاری در کشور می باشد و تمام مراحل تولید و بسته بندی آن توسط کارخانه هایی در شهرهای مختلف این استان انجام می شود.

بسته بندی های خاویار در بندرعباس یا سایر شهرستان های این استان به صورت شیشه ای و فلزی و در حجم های متنوعی از ۲۰ گرمی تا ۱٫۵ کیلوگرمی می باشد. 

خاویار بلوگا پرفروش ترین و پرمصرف ترین نوع خاویار ایرانی در بازارهای داخلی و بین المللی است و به همین علت مشتریان عمده زیادی در سراسر ایران دارد.

خاویار بلوگا اصل علاوه بر این که مزه بسیار خوب و درجه بندی آن بر اساس رنگ و سایز انجام می گیرد.

از دیگر خاویارهای صادراتی ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود‌:

  • خاویار کالوگا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار آسترا
  • خاویار بری
  • خاویار طلایی
  • خاویار کلاسیک

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا