[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

صادرات خاویار درجه یک به کشور هندوستان

دریای خزر خواستگاه ۵ نوع از بهترین ماهیان خاویاری است. ایران در زمینه تولید این گونه از ماهی ها بسیار موفق بوده و در حال حاضر صادرات آن را به کشور های مختلف از جمله هندوستان انجام می دهد. مروارید سیاه تولید شده در ایران، به عنوان یک برند جهانی شناخته شده است و کشور های بسیاری خریدار این محصول ارزشمند و بی نظیر ایران هستند. در حال حاضر صادرات خاویار درجه یک به کشور های اروپایی، هندوستان، ترکیه، روسیه، عمان و … انجام می گیرد.

صادرات خاویار درجه یک به کشور هندوستان

صادرات خاویار اصل با بسته بندی درجه یک

صادرات خاویار اصل با بسته بندی درجه یکهمانطور که می دانید صید ماهیان خاویاری در دریای خزر ممنوع شده است. به همین دلیل ایران در زمینه احیای این نوع از ماهیان، دست به پرورش این گونه از ماهی ها زده است تا صادرات آن نیز ادامه یابد. یکی از اصولی که در صادرات هر محصول به ویژه خاویار باید رعایت شود؛ بسته بندی آن است.
بسته بندی یکی از مراحل تولید خاویار است که برای فروش در بازار های مختلف این بسته بندی ها متفاوت خواهد بود. به بیان دیگر بسته بندی خاویار برای بازار داخلی و خارجی متفاوت تر از یکدیگر است. هم ظرف بسته بندی و هم وزن بسته بندی.
خاویار بسته بندی شده برای صادرات در اوزان زیر ارائه می گردد.

  • ۱۰ گرمی
  • ۱۵ گرمی
  • ۲۰ گرمی
  • ۲۵ گرمی
  • ۳۰ گرمی
  • ۵۰ گرمی
  • ۱۰۰۰ گرمی
  • ۱۸۰۰۰ گرمی

در گذشته خاویار ایران بصورت بسته بندی ۱ کیلویی به کشور های مختلف صادر می شد. اما امروزه بسته بندی های فوق برای عرضه این محصول در نظر گرفته شده است. این مجموعه فروش خاویار درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می کند. جهت صادرات خاویار با بسته بندی لوکس و مدرن با این مجموعه همراه باشید.

اولین تولید کننده خاویار درجه یک

اولین تولید کننده خاویار درجه یکهمانطور که می دانید در حال حاضر صید ماهی های خاویاری از دریای خزر ممنوع شده و کشور های صادر کننده این محصول به ورش پرورشی روی آورده اند. ایران یکی از کشور هایی است که پرورش ماهی خاویاری را در سطح کشور گسترانده و امکان تولید این نوع ماهی در سراسر کشور با فراهم کردن شرایط امکان پذیر است.
اگر این روند به خوبی پیش رود سود دهی بالایی برای ایران خواهد داشت.
کشور های بسیاری تولید کننده خاویار در جهان هستند اما خاویاری که ایران تولید و عرضه می کند؛ در جهان نظیر ندارد و می توان گفت ایران اولین تولید کننده خاویار در جهان است. به بیان دیگر خاویار لوکس ایران، به یک برند جهانی تبدیل شده است.
اما باید به این موضوع نیز اشاره داشت که اگر بازار خاویار درجه یک را بصورت مدیریت شده در دست نداشته باشیم، کشور هایی مانند چین جایگاه ایران را در این زمینه خواهند. گرفت.
جهت سفارش و خرید خاویار درجه یک صادرات با ما همراه باشید.

عرضه مستقیم خاویار درجه یک به اقصی نقاط کشور

عرضه مستقیم خاویار درجه یک به اقصی نقاط کشورعرضه خاویار در نقاط مختلف کشور به روش های خاصی انجام می گیرد.
که البته باید به این نکته اشاره کرد که خاویار از چند نوع ماهی متفاوت تهیه می شود. که باید حین خرید به نوع، کیفیت، بسته بندی و… آن بسیار توجه کرد. اما چگونه می توان خاویار اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

  • بسته بندی خاویار
  • قیمت پایین
  • بسته بندی بزرگ تر
  • تفاوت در دانه های خاویار
  • رنگ خاویار
  • و…

گفتنی است که خاویار تقلبی دارای دانه های ریز و سیاه رنگ است که ماده اولیه تشکیل دهنده آن پارافین می باشد. برخی افراد به دلیل اینکه تجربه کافی در این زمینه ندارند؛ به دلیل قیمت پایین، این محصول را خریداری می کنند. بدون آنکه مضرات آن را بدانند.
خاویار اصل را در هر نقطه کشور که هستید؛ از مراکز فروش معتبر خریداری کنید. قیمت خاویار درجه یک در مراکز فروش مطمئن، متناسب با واقعیت و بازار های جهانی است. با این سایت همراه باشید تا بهترین خاویار را تهیه کنید.

بازار خاویار با مناسب ترین قیمت

بازار خاویار با مناسب ترین قیمتهمانطور که می دانید ایران یکی از تولید کنندگان اصلی خاویار لوکس و درجه یک در جهان است. اما کشور هایی مانند چین، ایتالیا و فرانسه نیز خاویار پرورشی را در جهان عرضه می کنند.
در حال حاضر در ایران نیز با توجه به ممنوعیت صید ماهیان خاویاری در دریای خزر، پرورش این نوع ماهی در کشور گسترش یافته است و خاویاری مرغوب در بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد.
اشاره به این نکته بسیار مهم است، که چه عواملی در کیفیت خاویار تاثیر دارد؟

  • نحوه صید
  • نحوه نگهداری
  • فرآوری خاویار
  • بسته بندی خاویار
  • استحصال
  • نوع ماهی خاویار
  • و…

جهت خرید و دریافت لیست قیمت روز خاویار ایران با بسته بندی های کاملا درجه یک، برای فروش عمده و جزئی، با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

قیمت بهترین خاویار در بازار کشور

قیمت بهترین خاویار در بازار کشورخاویار جزو خوراکی های گران قیمت در جهان است و با توجه به کیفیت و نوع ماهی، قیمت خاویار نیز متفاوت خواهد بود. گران قیمت ترین و لوکس ترین خاویار توسط ایران تولید و در بازار های جهانی عرضه می گردد. اما قیمت جهانی خاویار به چه عواملی بستگی دارد و از کجا می توان لیست قیمت خاویار اصل را از مراکز فروش عمده و جزئی تهیه کرد؟کیفیت خاویار، برند، نوع ماهی خاویار، میزان خرید، نحوه برداشت و فرآوری تخم ها، میزان خاویار در بازار، رقبا و… هر کدام از این موارد در قیمت روز خاویار بسیار تاثیرگذار است. اما به طور کلی خاویاری که در ایران تولید می شود دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر کشور هاست.

فروش خاویار درجه یک با مناسب ترین قیمت

فروش خاویار درجه یک با مناسب ترین قیمتگفتنی است که تنها تخم ماهی خاویار به فروش نمی رسد بلکه گوشت آن نیز در بازار ارائه می گردد. فروشگاه ماهی دریایی از فروشندگان این نوع ماهی در سطح کشور است. که شما می توانید خاویار درجه یک را از این فروشگاه ها با قیمت مناسب تهیه کنید.
هستند مراکزی که در کشور به دلیل عرضه مستقیم، خاویار زیر قیمت را در سطح کشور ارائه می کنند. شما می توانید با دریافت نمونه از این فروشنده ها، از کیفیت خاویار مطمئن شوید.
این واحد تولیدی، فروش خاویار با قیمت ارزان و مناسب را با بهترین کیفیت در سراسر کشور گسترانده است.

خریدار باکیفیت ترین خاویار در تهران

خریدار باکیفیت ترین خاویار در تهرانخریداران خاویار باکیفیت در تهران، اغلب ابتدا به صنف ماهی فروشان مراجعه می کنند. همانطور که می دانید هر خریدار عمده و جزئی این محصول، به دنبال خرید مرغوب ترین نوع آن است. اما شما بدون مراجعه حضوری به این بازار نیز می توانید خاویار درجه یک و اصل خریداری کنید.
سایت ها و شرکت های معتبر، از مراکز فروش خاویار اصل در بازار های داخلی و خارجی هستند. که فروش خاویار را بصورت حضوری و آنلاین در سطح کشور انجام می دهند. با سفارش نمونه محصول خاویار از هر نقطه کشور، با ما همراه باشید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا