[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار بلوگا ایرانی

صادرات خاویار بلوگا درجه یک به کانادا

خاویار، یکی از بهترین خوراکی هایی می باشد که در جهان وجود دارد. این نوع از محصول در ایران، به شکل گسترده ای از سوی پرورش دهندگان ماهی های گوناگون، تولید شده و برای صادرات آماده می گردند. شرکت ها، این ماده غذایی مقوی را زیر نام برندهای متفاوتی به جهان ارسال می دارند که یکی از بهترین های آن، “بلوگا” نام دارد. صادرات خاویار بلوگا به کانادا از جانب گروه های تجاری معتبر و متفاوتی انجام می شود. عموماً این خوراکی درجه یک، بر اساس استانداردها به این کشور صادر می گردد. صادرات خاویار بلوگا درجه یک به کانادا

قیمت خاویار بلوگا در بهترین فروشگاه های تهران

قیمت خاویار بلوگا در بهترین فروشگاه های تهرانخاویار، خوراکی ای گران قیمت است و در ایران نیز بسیار کم می توان آن را تهیه کرد. این محصول، به مانند سایر محصولاتی غذایی در هر فروشگاهی پیدا نمی شود و می توان در برخی از مناطق اعیان نشین، به دست آورد. 

در هر صورت، با مراجعه به بهترین فروشگاه های تهران، می توان تازه ترین قیمت خاویار بلوگا را تهیه کرد. این نوع از ماده غذایی، بهترین خاویار در جهان به شمار می رود که برای به دست آوردن آن، پرورش دهندگان سالیان متمادی ای را صبر می کنند. 

به همین دلیل است که در زمره مرغوب ترین ها و گران قیمت ترین نوع خاویار در کل دنیا قرار گرفته و اغلب شاهد صادرات آن به کشورهای گوناگونی می باشیم. 

این این ها گذشته، برای تهیه نرخ های تازه این محصول، خوب است که به مراجع اصلی فروش خاویار بلوگا سر بزنیم. این گونه هم نوع درجه یک را می شود تهیه کرد و هم این که از قیمت های جدید مطلع گشت. 

فروش خاویار بلوگا به قیمت کارخانه

فروش خاویار بلوگا به قیمت کارخانهدر بازار کشورمان، خرید خاویار بلوگا به قیمت کارخانه تولیدی امکان پذیر است. البته مقصودمان در این جا از کارخانه، به آن معنی ای نمی باشد که محصول را می سازند؛ بلکه شرکت هایی هستند که این خوارکی را فرآوری و آماده سازی می نمایند. 

در هر حال، راه های متفاوتی را می شود در پیش گرفت تا با نرخ های مناسب و منصفانه ای بشود این غذای مقوی را به دست آورد. برای این کار، نیاز است که به مرکز خرید خاویار سر بزنید؛ یعنی مناطقی که در آن پرورش ماهی های ویژه خاویار انجام می شود. اما این محصول به دلیل خواص منحصر به فرد آن است که شهرت جهانی پیدا کرده است.

فوایدی که در این جا به بخشی از آن ها اشاره می کنیم: 

  • پیشگیری از دچار شدن به التهابات مفصلی 
  • تنظیم کننده دستگاه گوارش 
  • ضد سرطان 
  • درمان بیماری های افسردگی 
  • تقویت کننده قلب و عروق 
  • و مواد دیگر 

مواد تشکیل دهنده خاویار بلوگا چیست؟

مواد تشکیل دهنده خاویار بلوگا چیست؟اگر به دنبال یک خاویار دل چسب، گیرا و فوق العاده مقوی و خوشمزه هستید، پیشنهاد می دهیم که نوع “بلوگا” را امتحان کنید. این خاویار، رنگی متمایل به خاکستری روشغن تا تیره دارد که بیشتر به مشکی می ماند. دانه های درشتی را دارا می باشد و کاملاً طبیعی است. 

اما اگر بخواهید بدانید که مواد تشکیل دهنده خاویار بلوگا چیست؟ باید در پاسخ به این پرسش گفت که این نوع از محصول هم مانند سایر خاویارهای دیگر، متشکل از چربی، پروتئین، املاح معدنی و ویتامین های مختلفی است. 

همین موارد باعث شده تا به یکی از بهترین نوع خوراکی های جهان تبدیل شود. 

بهترین برند خاویار بلوگا ایرانی و خارجی

بهترین برند خاویار بلوگا ایرانی و خارجیدر جهان، کشورهای معدودی وجود دارند که به پرورش ماهی خاویار می پردازند و از سوی دیگر، نوع “بلوگا” این خوراکی را تولید می نمایند. 

ولی بهترین برند خاویار بلوگا ایرانی و خارجی، به دلیل خاص بودن این محصول، آن را با کیفیت بسیار مرغوبی وارد بازارهای داخلی و خارجی می کند. عموماً این مارک ها، سعی می نمایند تا کالای خود را در بسته بندی شیک و بسیار مرغوب جای داده و بعداً به عرضه آن می پردازند. 

قابل ذکر است که می توان این ماهی را در وزن های زیر به دست آورد: 

  • بسته بندی های ۵۰ گرمی 
  • بسته بندی های ۱۰۰گرمی 
  • بسته بندی های ۱۲۵ گرمی 
  • بسته بندی های ۱۵۰ گرمی 
  • و غیره 

عرضه خاویار بلوگا با حمل و نقل استاندارد

عرضه خاویار بلوگا با حمل و نقل استانداردخاویار بلوگا، از ماهی ای که در ایران به نام “فیل ماهی” مشهور است، به دست می آید. این نوع از ماهی، هر چند سال یک بار تخم گذاری می نماید که به همین دلیل باعث شده تا این فرآورده از جمله گران بهاترین نوع خاویار در جهان به شمار رود. 

در هر صورت، شرکت هایی که در کار عرضه این خاویار می باشند، آن را به شکل استاندارد از جایی به جای دیگر منتقل می کنند. ماشین هایی که جهت حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند، یخچال های مجهزی دارند که در مناطق گوناگون، به صورت اتوماتیک، فضای داخلی کابین را مطبوع می نمایند تا این گونه به خاویار آسیب نرسد. 

در هر صورت، این برندهای معتبر هستند که خاویار بلوگا درجه یک را با حمل و نقل استاندارد به دست مشتریان خود چه در داخل و چه در بیرون از کشور می رسانند. 

بازار خرید و فروش بهترین خاویار بلوگا صادراتی

بازار خرید و فروش بهترین خاویار بلوگا صادراتیخاویار بلوگا صادراتی، بازار خرید و فروش پر رونقی دارد. علت این مسئله هم کاملاً آشکار است؛ خاص بودن، درشت بودن و مشتریان زیادی داشتن. 

در هر صورت همان طور که اشاره کردیم، خواص خاویار بلوگا نیز متفاوت است.در حال حاضر، شرکت هایی که در کار تجارت انواع خاویار می باشند، این نوع خاص را هم برای عرضه به بازارهای متفاوتی از جهان ارسال می کنند. 

می توان در داخل کشورمان نیز با مراجعه به فروشگاه معتبر خاویار، این نوع ویژه از خوراکی را هم به دست آورد و آن را به تنهایی و یا با سایر مواد غذایی دیگر میل کرد. 

صادرات خاویار بلوگا به مصر

صادرات خاویار بلوگا به مصربازار خاویار بلوگا محدود به نقاط مشخصی از جهان نمی باشد. شرکت هایی که در زمینه صادرات این محصول فعالیت می نمایند، سعی شان بر این است تا برای فروش بالاتر و کسب سود بیشتر، این محصول را به همه نقاط دنیا ارسال کنند. 

با همه این ها صادرات خاویار بلوگا به مصر هم انجام می شود که از آن جا به کشورهای دیگر افریقایی نیز ارسال می گردد. 

خلاصه این که، صادراتی چنین محصولاتی تا آن اندازه سودآوری دارد که حتی برخی منفعت آن را از صادرات نفت هم بیشتر می دانند. در کشورمان، سرمایه گذاری های کلانی در این بخش شده و به همین سبب است که از جمله صادر کننده اصلی این خاویار در جهان به شمار می رود. 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا