[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

شرکت صادرات خاویار با بسته بندی های استاندارد

شرکت صادرات خاویار صادر کننده انواع خاویار در بسته بندی های کوچک و به شکل قوطی است و ۸۵ درصد خاوریات مصرفی در جهان در حال حاضر متعلق به کشور هایی همچون کانادا، آمریکا و کشور های اروپائی می شود. خاویار نوعی تخم ماهی نارس است که از شکم ماهی ماده به دست می آید و به مروارید سیاه لقب گرفته است. استورژن نام دیگری برای ماهیان خاویاری است. مدت زمانی که می توان از یک ماهی خاویار به دست آورد، بین ۱۲ تا ۱۶ سال است. 

شرکت صادرات خاویار با بسته بندی های استاندارد

صادرات خاویار به قیمت ارزان

صادرات خاویار به قیمت ارزانخاویار ایران یکی از محصولات دریائی است که ارزش افزوده بسیاری به همراه دارد و صادرات آن هر ساله بخشی از صادرات کالا های غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد. تجارت خاویار امروزه به یک تجارت پر سود تبدیل شده است و کسانی که صادر کننده این محصول بوده و در این امر فعالیت دارند همواره از سود قابل توجهی برخوردار می شوند.

خاویار ایرانی از دریای خزر و نواحی همچون ساحل بندر ترکمن استخراج شده و این منطقه تامین کننده نیمی از خاوریار ایرانی می باشد. عمل استخراج خاویار ماهی به روش های مختلفی است که یکی از آنها سزارین است که به این روش بخشی از تخم ها را از شکم ماهی جدا نموده و بخش دیگر را درون آن برای باروری مجدد قرار می دهند.

صادرکننده خاویار پس از خریداری آن از تولید کننده آن را با نام و برند خاص ایرانی در بازار های فروش خارجی با وزن و بسته بندی خاصی عرضه می نماید.

با کیفیت ترین برند ارائه شده از خاویار

با کیفیت ترین برند ارائه شده از خاویارتاس ماهیان نوعی ماهی خاویاری یا استورژون هستند که دارای قدمتی دیرینه می باشند. در واقع این ماهیان به دلیل برخورداری از قدمتی دیرینه به فسیل های زنده جهان مشهور شده اند. 

شش گونه از ماهیان خاوری از بین ۲۷ گونه و زیر گونه در دریای خزر واقع شده و خاویار از آنها استحصال می شود. 

در حقیقت ارزش این ماهی ها به جهت تخم آنها و نه صرفا به دلیل گوشتشان می باشند از این رو این کالا را اکنون می توان با بهترین کیفیت و بهترین و به نام ترین برند ها در بازار های جهانی مشاهده نمود. 

خاویار در رنگ هایی همچون:

  • سرح
  • سیاه
  • طلایی

وجود دارد که معمولا خاویار سیاه قیمت بیشتری از انواع دیگر دارد. 

سفارش تلفنی و آنلاین خاویار درجه یک صادراتی

سفارش تلفنی و آنلاین خاویار درجه یک صادراتییکی از روش های خرید خاوریار صادراتی و با کیفیت درجه یک، سفارش از سایت خرید خاویار به صورت آنلاین یا سفارش تلفنی است. به این منظور ممکن است که موفق به خرید خاویار زیر قیمت بازار شد. زیرا بسیاری از سایت های اینترنتی به فروش محصولات خود به صورت تخفیف دار و ویژه می پردازند که این زمان بهترین فرصت خرید به شمار می آید.

در این سایت ها همچنین شماره هایی قرار داده شده است که از طریق تماس با آنها امکان خرید از مرکز عرضه خاویار ممکن می شود. 

عرضه کننده خاویار اورگانیک در مورد مقدار خرید و همچنین شیوه تحویل سوالات لازم را از خریدار پرسیده و طبق نظر مشتری ارسال و تحویل این کالا را به آدرس و طبق سفارش او انجام می دهند.

بازار خاویار در تهران

بازار خاویار در تهرانبازار خاویار در تهران مرکزی برای خرید و فروش و توزیع خاویار می باشد. خاویار یکی از محصولات بسیار گران قیمت است که معمولا طیف خاصی از مردم با درآمد خاص به خرید آن می پردازند. 

البته بخشی از این بازار ها مربوطه به بازار صادرات و واردات خاویار می شود که روندی متفاوت با فروش و توزیع در داخل دارد. 

تولیدی خاویار گاهی اوقات خود دارای برندی خاص است که به فروش این تولیدات با برند خود می پردازد. گاهی اوقات نیز تولید کننده به فروش خاویار فله به صادر کننده یا تامین کننده پرداخته و بسته بندی این محصول را صادر کننده خود با نام مشخص انجام می دهد.

پخش خاویار درجه یک صادراتی

پخش خاویار درجه یک صادراتیدریای خزر ایران که بزرگترین دریاچه جهان است به تنهایی تامین کننده ۹۳ درصد خاوریار در سطح جهان است که عمده خاویار ایرانی به کشور هایی نظیر آمریکا، اروپا و کانادا صادر می شود.

پخش خاوریار صادراتی با کیفیت درجه یک و با بسته بندی مناسب صورت می گیرد. در این زمینه محصولاتی که به بازار کشور های دیگر ارسال می شوند دارای مشخصات زیر هستند:

  • خاویار در بسته بندی مناسب و پلمپ شده با ذکر مشخصات تهیه می شود.
  • دارای کد بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء و بارکد می باشند.
  • دارای لیبل واقعی هستند.

به این صورت پخش خاویار با رعایت مشخصات فوق و با کیفیت درجه یک روانه بازار کشور های دیگر می شود.

خریدخاویار با مناسب ترین قیمت

خریدخاویار با مناسب ترین قیمتخرید خاویار در ایران به دو منظور صوت می گیرد:

  • خرید داخلی
  • خرید خارجی

بخشی از فهرست خرید مربوط به خریداران داخل کشور می باشد که از طریق نمایندگی های فروش مجاز به عرضه این محصول می پردازند. 

قسمتی دیگر نیز در انحصار بازار صادرات و عرضه به بازار های بین المللی است که پروسه ای کاملا متفاوت با خرید داخلی دارد. طبق آمار های منتشر شده بخش قابل توجهی از خاویار تولید شده در ایران صادر شده و کشو هایی نظیر:

  • کشور های حوزه خلیج فارس
  • آمریکا
  • کانادا 
  • کشور های اروپائی

از متقاضیان خرید خاویار ایرانی با مناسب ترین قیمت می باشند. در صورتی که خاویار برای مصارف شخصی خریداری شود توصیه می شود در وعده صبحانه و به صورت خام مصرف شود. دیگر این که وقتی قوطی آن باز شد، محتویات آن در فاصله کمتر از چهار روز مصرف شده تا فاسد نشود. 

فروش خاویار در فروشگاه های معتبر

فروش خاویار در فروشگاه های معتبرخاویار ایران یکی از کالا های صادراتی آن به شمار می رود که ایران به واسطه فروش این کالا در بازار های جهانی دارای شهرت و آوازه خاصی است. 

انواع خاویار که به رنگ های سیاه، طلایی و سرخ است، در بسته بندی های متفاوت با ظرفیت گوناگون دارای کد بهداشتی بوده و همچنین دارای مجوز های لازم و پروانه بهره برداری از دامپزشکی می باشد. 

بنابراین پس از بررسی و کنترل کامل بسته بندی شده و آماده فروش به فروشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور می شود. فروش خاویار اکنون در اکثر کشور ها و از طریق نمایندگی های فروش معتبر صورت گرفته و خاویار ایرانی را در جای جای جهان می توان مشاهده نمود.

در این زمینه لازم است که این صنعت به دلیل سود آوری و ارزش افزوده بالایی که دارد، از سوی مسئولان مورد حمایت قرار گیرد و از صید بی رویه ماهیان خاویاری و فروش غیر مجاز و قاچاق آن جلوگیری به عمل آید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا