[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

خرید و فروش خاویار به صورت عمده و جزئی

خاویار یکی از مواد غذایی گرانقیمت و در حال مغذی است که مصرف آن می تواند بسیاری از نیازهای جسم انسان به مواد ضروری را برآورده نموده و توان و بنیه لازم را برای رویایی با تمامی چالش های زندگی به او عطا نماید؛ در تمام جهان، کشورمان ایران را به عنوان بزرگ ترین تولید کننده این ماده غذایی با ارزش می دانند و همین موضوع باعث شده است که خرید و فروش خاویار به صورت عمده و جزئی در بازارهای داخلی و خارجی توسط شرکت های معتبر کشورمان رونق خاصی داشته باشد.

خرید و فروش خاویار به صورت عمده و جزئی

فروشنده خاویار اصل شمالی

فروشنده خاویار اصل شمالیبهترین ماهیانی که از تخم آن ها خاویارهای زیبا و بی نظیری به دست می آید، در دریای خزر یافت می شوند و به همین سبب افراد بسیاری در کشورمان به عنوان فروشنده خاویار اصل شمالی به فعالیت مشغول هستند و این ماده ارزشمند را به دست مشتریان پر و پا قرص آن می رسانند.
در زمان های قدیم به خاویار، “خاگ آور” می گفتند و این موضوع به معنای تخم های ریزی ست که در شکم برخی از ماهیان وجود دارد و از ارزش تغذیه ای فراوانی برخوردار است.
شاید برخی از انسان ها تصور کنند می شود از تخم تمام ماهیان ماده ای که در دریا زندگی می کنند اقدام به صید خاویار نمود، اما این موضوع حقیقت ندارد و این تخم های ریز و با ارزش تنها از ماهیان مخصوص خاویار که به استروژن معروف هستند به دست می آید.

بهترین برند خاویار در بازار خارجی

بهترین برند خاویار در بازار خارجیخاویار صادراتی که از طریق ایران به سایر کشورها فرستاده می شود، به عنوان بهترین برند خاویار در بازارهای خارجی مطرح شده و از فروش خوبی برخوردار است.
صید خاویار چندان کار راحتی نیست؛ برای این امر باید ماهیان مخصوص را صید نمود و آن را بیهوش کرده و تخم های ریزی که در شکمشان وجود دارد را خارج کرده و دوباره شکم ماهی را بدوزند و او را در دریا رها کنند؛ معمولاً برای هر ماهی تا ۶ بار می توان این کار را انجام داد و از تخم های با ارزشی که در وجود او قرار داده شده است استفاده کرد.

بازار خاویار در غرب کشور

بازار خاویار در غرب کشورعلاوه بر شهرهای شمالی کشورمان که به سبب نزدیک بودن به دریای خزر، دسترسی آسان تری به خاویار دارند، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بازار خرید خاویار در سایر قسمت های ایران مانند غرب کشور نیز گرم و پر رونق است و با وجود این که این ماده غذایی، بسیار گرانقیمت است، اما باز هم افراد بسیاری هستند که طعم خوش آن را می پسندند و دوست دارند در هنگام صبحانه، کره و یا تخم مرغ خود را با استفاده از دانه های خاویار میل کرده و به این صورت روز جذاب و پر انرژی را آغاز کنند.
البته در برخی از کشورهای جهان خاویار را به عنوان چاشنی و یا دسر میل کرده و حتی از این دانه های سیاه و زیبا برای تزئین برخی از غذاهای مدرن و سنتی خود استفاده می کنند.

بازرگانی خاویار درجه یک صادراتی در جنوب

بازرگانی خاویار درجه یک صادراتی در جنوباگر شما در جنوب کشور زندگی می کنید و می خواهید خاویار ۹۸ ارزان قیمتی را تهیه کرده و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شوید، می توانید به بازرگانی خاویار درجه یک صادراتی در شهرهای جنوبی کشورمان مراجعه کرده و این غذای با ارزش را با قیمت مناسبی خریداری کنید.
همانگونه که اشاره شد، خاویار ارزش های غذایی فراوانی دارد که در این قسمت به برخی از خواص خاویار اشاره می کنیم:

  • سرشار از چربی های اشباع
  • دارای پروتئین
  • درمان بیماری افسردگی
  • درمان بیماری های قلبی عروقی
  • تقویت کننده قوای جسمی انسان

چگونه می توان خاویار را با نازلترین قیمت تهیه کرد؟

چگونه می توان خاویار را با نازلترین قیمت تهیه کرد؟کسانی که به بازار فروش خاویار مراجعه می کنند و قصد دارند یک نمونه از انواع متنوع بسته بندی شده این محصول را تهیه کنند، همواره در ذهن خود با این سوال موجه می شوند که چگونه می توان خاویار را با نازلترین قیمت تهیه کرد؟
در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که درست است خاویار از قیمت بالایی برخوردار است، اما می توان برخی از انواع آن را با قیمت کمتری نیز خریداری کرد؛ به عنوان مثال خاویار سیاه گران ترین نوع این محصول می باشد، اما نوع طلایی و قرمز آن ارزان تر هستند؛ همچنین برای بسته بندی این محصول، خاویار را درجه بندی می کنند؛ دانه ای درشت، سیاه، زیبا و درخشان در یک بسته بندی قرار داده می شوند که دارای قیمت بالاتری نسبت به بقیه است، اما نوع درجه چندم آن نیز هست که خاویارهای ریزتر و یا آن هایی که آسیب دیده اند را درون خود جای داده است و از قیمت کمتری برخوردار می باشد.
در برخی از مراکز فروش، می توان خاویار نصف قیمت نیز پیدا کرد، که درون آن شامل همین مواردی ست که به آن ها اشاره کردیم.

لیست کامل تولید کنندگان خاویار در کشور

لیست کامل تولید کنندگان خاویار در کشوربسیاری از سایت های اینترنتی مدت هاست که در زمینه عرضه آنلاین خاویار به فعالیت مشغول هستند و شما می توانید با مراجعه به این سایت ها نه تنها محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسبی تهیه کنید، بلکه می توانید لیست کامل تولید کنندگان خاویار در کشور را نیز مشاهده کرده و از میان انواع برندهای معروف و معتبر، محصول مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.
برخی از این سایت ها در کنار خاویار، سایر غذاهای دریایی مانند انواع ماهی اوزون برون و سایر ماهی های پر مصرف کشورمان را نیز ارائه می دهند و شما می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کرده و از طعم خوش این نعمت های بی نظیر برخوردار شوید.

نحوه سرو خاویار در رستوران ها

نحوه سرو خاویار در رستوران هاشما می توانید با مراجعه به رستوران نیز خاویار اعلا و درجه یک را سفارش داده و از طعم منحصر به فرد آن نهایت لذت را ببرید.
و اما نحوه سرو خاویار در این رستوران ها به شکل های مختلفی انجام می شود؛ به عنوان مثال برخی آن را با نان های بدون نمک و یا پنکیگ های سنتی سرو می کنند؛ برخی دیگر نیز آن را در کنار تخم مرغ پخته شده قرار می دهند و سپس خاویار مورد نظر را با استفاده از خامه و جعفری تزئین کرده و برای مشتریان خود سرو می نمایند.
معمولاً رستوران ها برای هر نفر مقدار ۶۰ گرم خاویار در یک بشقاب قرار داده و آن را در کنار سایر مخلفات می گذارند و با یک قاشق کوچک روی میز مشتری قرار می دهند؛ این غذا به صورت خام و سرد سرو می شود، اما طعم فوق العاده ای دارد که هرگز از یاد نخواهید برد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا