[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار ایرانی

خرید خاویار ایرانی اصل

خرید خاویار ایرانی اصل از علایق هر مشتری خاویار است. زیرا منافعی که در خاویار اصل ایرانی نهفته است مشتری را وسوسه می کند که به آن دست پیدا کند.

امروزه دیده می شود که برخی فروشندگان خاویار مبادرت به فروش خاویار تقلبی می کنند. آن ها این خاویار را با نام خاویار ایرانی به فروش می رسانند.

خاویار ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

خرید خاویار ایرانی

خاویار ایرانی

خاویار ایرانی می تواند به عنوان غذایی لوکس در رستوران ها سرو شود. افراد زیادی هستند که از آن به عنوان صبحانه در منزل استفاده می کنند.

خاویار ایرانی گران بهاترین خاویار جهان است. البته در ایران انواع مختلف ماهی های خاویاری پرورش داده می شوند. خاویار حاصل از هر کدام از این ماهی ها در جای خود باارزش است.

اما خاویاری که از فیل ماهی دریای خزر استحصال می شود با ارزش ترین و گران بهاترین خاویار در ایران و جهان است. این خاویار پر طرفدارترین خاویار نیز محسوب می شود. به علت ارزش غذایی بالایی که دارد مشتریان زیادی به دنبال خاویار بلوگا (خاویار فیل ماهی) هستند.

خاویار بلوگا ارزش غذایی و کیفیت ظاهری بالاتری نسبت به خاویار نوع آسترا و سوروگا دارد.

خرید خاویار ایرانی

انواع دیگر خاویار ایرانی

آسترا از تاس ماهی ایرانی، تاس ماهی روس و تاس ماهی شکم برهنه به دست می آید. این خاویار از بلوگا ریزتر و از سوروگا درشت تر است. خاویار آسترا به خایار طلایی معروف است.

سوروگا از ماهی اوزون برون به دست می آید. دانه های سوروگا از دو نوع قبلی ریزتر است.

فرق خاویار اصل و تقلبی

با توجه به فواید زیادی که خاویار اصل دارد سودجویان نیز سعی کردند وارد این بازار شوند. آن ها با تولید خاویار تقلبی و فروش آن به جای خاویار اصل می خواهند سهمی از این بازار پر سود در اختیار بگیرند. البته گاهی اوقات موفق هم شده اند.

روش هایی وجود دارد که بتوان خاویار اصل را از تقلبی تشخیص داد.

بارزترین مشخصه ای که دست سودجویان را رو می کند شکل ظاهری خاویار است.

ظاهر خاویار تقلبی کیفیت خاویار اصل را ندارد. این نوع خاویار در دمایی بیش از دمای معمولی ظاهری ژله ای به خود می گیرد.

بنابراین لازم است مشتری خاویار به اصل یا تقلبی بودن آن توجه کند. در این صورت است که می تواند با خرید خاویار ایرانی اصل از مزایای آن برای سلامتی استفاده کند.

خرید خاویار ایرانی

خاویار ایرانی اصل را از کجا بخریم؟

تولید کنندگان زیادی هستند که با زحمات شبانه روزی خاویار ایرانی اصیل و با کیفیت را تولید می کنند.

شرکت مازند خاویار با تولید کنندگانی در ارتباط است که کیفیت را فدای سود بیشتر نمی کنند. برای خرید و دریافت راهنمایی می توانید با کارشناس فروش ما  تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا