[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

خرید خاویار ارزان قيمت صادراتي

ماهی خاویار از جمله گونه آبزیان کم نظیر است و از خانواده تاس ماهیان می باشد و دارای گونه های مختلفی است. این ماهی از کم نظیر ترین و منحصر به فرد ترین ماهی ممتاز در جهان است و به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد در کل دنیا دارای طرفداران زیادی بوده و مورد خرید و فروش بالایی واقع می شود. این ماهی ارزشمند از نوع صادراتی بوده و به سایر کشورهای جهان عرضه می شود. ماهی خاویار قيمت صادراتي آن بسته به گونه های آن مختلف است و بسته به بعد مسافت در هر کشوری باقیمت های مختلف ارائه می شود.

خرید خاویار ارزان قيمت صادراتي

بهترین مرکز تولیدی خاویار

بهترین مرکز تولیدی خاویاربهترین مرکز تولیدی خاویار این محصول را از شرکت های ماهی گیری از شمال کشور خریداری نموده و به فرآوری آن می پردازد و این محصول را به صورت تن و بسته بندی شکیل وارد بازار می کند و بسته بندی آن نیز در اوزان و اشکال مختلف می باشد.

خرید از تولید کننده آن به صورت عمده و مستقیم انجام می شود و بسیار با صرفه است و خاویار نصف قیمت را فقط می توان از این مرکز تهیه نمود. تولیدی برای کسانی که دسترسی به آن را ندارند نیز راهی اندیشیده است و با راه اندازی سایت های فروش به صورت آنلاین آماده ارائه خدمات است.

تولید کننده حضور فعالی در بازار داشته و با عملکرد درست خود به بهترین نحو نیاز بازار را تامین می کند و با فعالیت گسترده ای که با جوامع مختلف ایرانی و خارجی دارد رهبری بخش بزرگی از بازار را در دست گرفته و به ارائه خاویار می پردازد.

نماینده فروش خاویار در سراسر کشور

نماینده فروش خاویار در سراسر کشورنماینده فروش خاویار نیز در سراسر کشور وجود دارد که با این هدف ایجاد شده است که خاویار را با قیمت های بدون واسطه و مناسب به دست مشتریان برساند. کسانی نیز که دسترسی به نماینده ندارند می توانند از سایت فروش آنها خرید کنند.

ماهی خاویار در جهان دارای ۲۷ گونه و زیر گونه است که شش گونه ی آن در آبهای خلیج فارس در حال زیست می باشند و بیشترین ارزش این ماهی به تخم آن است و به همین دلیل به آن مروارید سیاه می گویند. 

دریای خزر ۹۳ درصد ماهیان خاویار جهان را دارد و به کشورهای دیگر آن را صادرات می کند و فیل ماهی، قره برون، خاویاری گلد، ماهی شیپ و ماهی ازون برون از جمله این ماهیان می باشد که هر کدام از بهترین نمونه ماهیان در ایران می باشد.

فروشنده خاویار ارزان

فروشنده خاویار ارزانفروشنده خاویار ارزان نیز سعی می کند خاویار را با کمترین هزینه و بدون واسطه وارد بازار کند تا با قیمت های مناسبی در دسترس مشتریان قرار بگیرد. لذا آنها توانسته اند رضایتمندی مشتریان را کسب نموده و در بازار اعتبار کسب کنند.

مشتریان زیادی مایل هستند که از این محصول خریداری کنند ولی جویای مراکزی هستند که قیمت های مناسبی را ارائه کنند. لذا بهتر است آنها به همین فروشندگان مراجعه نموده و خاویار ارزان قیمت را تهیه کنند.

خریداران خاویار نیز تهیه کنندگان عمده و خرده هستند که هر کدام برای خرید باید به مراکز مختص به آن مراجعه نمایند. انواع خاویار در بازار در دو نوع دریایی و پرورشی ارائه می شود که نمونه های پرورشی دارای قیمت های کمتری بوده است. 

عرضه خاویار در نمایندگی های معتبر

عرضه خاویار در نمایندگی های معتبرعرضه خاویار عمده در نمایندگی های معتبر به صورت تخصصی و گسترده انجام می شود و قیمت ها در این مرکز نیز بدون واسطه و ارزان است. چون آنها توانسته اند با حذف واسطه ها باعث یکسان سازی نرخ خاویار شوند.

مشتری می تواند برای خرید خاویار عمده و ارزان به نمایندگی ها یا سایت فروش آنها سر زده و خاویار را خریداری کند. عرضه آنلاین خاویار نیز راحت ترین نوع خرید و فروش است که مورد استقبال زیادی در بازار قرار گرفته است.

نماینده با ارتباط مستقیمی که با تولید کننده دارد پرفروش ترین نمونه های این محصول را شناسایی نموده و به تولید بیشتر و بهتر این محصول کمک می کند. همچنین این مرکز به دلیل اعتبار بالایی که دارد از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد.

مرکز خرید خاویار در استانها

مرکز خرید خاویار در استانهادر مرکز خرید خاویار ایرانی در استان ها می توان انواع برندها و گونه های این محصول را مشاهده نمود. در این مراکز رقابت بین فروشندگان بالا بوده و عرضه بیشتر می باشد. خریدار نیز می تواند متناسب با نیاز خود و بودجه ای که در اختیار دارد نمونه مورد نظر خود را تهیه کند.

خاویار عرضه شده در بازار در دو نوع گوشت و تخم آن ارائه می شود که گوشت آن قیمت های مناسبی داشته و قیمت تخم آن بسیار بالاتر می باشد و بیشترین رقابت در خرید در تخم آن است چون دارای ارزش و خواص بسیار بالایی می باشد.

در بازار انواع خاویار خارجی و ایرانی عرضه می شود که هر کدام بسته به کیفیت دارای نرخ های مختلفی بوده و هر کدام نیز خریداران مختص به خود را دارد.

قیمت خاویار درجه یک

قیمت خاویار درجه یکقیمت خاویار درجه یک در بازار به دلیل صادراتی بودن بسیار بالا می باشد و همچنین این ماهی به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد از نرخ های بیشتری نسبت به دیگر ماهیان برخوردار است و خاویار دارای گونه های مختلفی است و هر گونه ای از آن قیمت متفاوتی داشته و نوع فیل ماهی آن بالاتر می باشد.

قیمت جهانی خاویار نیز بسته به هزینه های حمل و نقل و طی کردن مساحت زیاد و بسته به هزینه های صادراتی مختلف است و هر کشوری که آن را با نزدیکترین مساحت و بدون واسطه تهیه کند با کمترین نرخ آن را ارائه می کند.

ماهی خاویار در صورتی که از شمال کشور و مراکز اصلی آنها و یا سایت فروش آنان خرید شود دارای نرخ مناسب تری می باشد و همچنین نرخ عمده و بدون واسطه آن نیز بسیار مناسب و باصرفه تر خواهد بود.

بازار بهترین خاویار در بابسر

بازار بهترین خاویار در بابسردر بازار بهترین خاویار در بابلسر این محصول در وسعت بالایی به فروش می رسد و طیف گسترده ای نیز دیده می شود که هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند و در این شهر به دلیل عرضه بدون واسطه نرخ ها مناسب است.

بابلسر قطب خاویار بوده و انواع گونه های دریایی و  پرورشی این محصول وجود دارد و انواع خاویار از این شهر در سراسر بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود و بهترین این ماهیان ایرانی در این منطقه به وفور دیده می شود.

از جمله گونه های مختلف این ماهی شامل طلایی، سرخ و سیاه است و خاریار سیاه از ارزش بسیار بالاتری برخوردار بوده و بیشتر از نوع خاویار صادراتی می باشد. 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا