[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

بازار خاویار باکیفیت در اقصی نقاط کشور

ایران یکی از باکیفیت ترین انواع خاویار را در جهان تولید می کند که علاوه بر فروش در بازار داخلی با ضمانت کیفیت به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. دریای خزر بیش از ۹۰ درصد از خاویار جهان را تولید می کند که در استان مازندران بزرگترین پرورش ماهیان خاویاری وجود دارد. بازار خاویار در کشور ما بسیار پررونق است و در مناطق مختلف کشور انواع باکیفیت آن از بهترین ماهی های خاویاری تولید می شود و با بسته بندی های متنوع و استاندارد وارد بازار فروش می گردد.

بازار خاویار باکیفیت در اقصی نقاط کشور

موارد استفاده از خاویار

موارد استفاده از خاویارخاویار انواع گوناگونی از جمله خاویار طلایی، سرخ و سیاه دارد که خاویار سیاه از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است که بهترین نمونه های ماهیان خاویاری فیل ماهی، قره برون، گلد، شیب و ماهی اورون برون است. با توجه به ارزش غذایی بالا و خاصیت فراوان مصرف آن برای انسان بسیار سودمند است و دارای پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری برای بدن بوده که به تقویت ماهیچه ها کمک می کند.

 بسیاری از افراد آن را به صورت خام یا همراه با تخم مرغ میل نموده و برخی هم با نان و کره مصرف می کنند. انواع مختلفی دارد که در رنگ های مشکی، طوسی روشن، زیتونی تیره و روشن وجود دارد. طبق تحقیقات انجام شده خاویاز از بیماری آلزایمر جلوگیری نموده همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین آ به سلامت چشم ها کمک می کند برای درمان ناتوانی جنسی در مردان نیز مؤثر می باشد.

سفارش حضوری خاویار

سفارش حضوری خاویارخاویار خواص و فواید زیادی برای بدن دارد که حاوی انواع مواد معدنی، ویتامین ها، امگا ۳ و اسیدهای چرب می باشد که برای حفظ سلامتی انسان بسیار مفید است و در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها نقش مهمی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش افسردگی
  • جلوگیری از انواع سرطان
  • تنظیم کلسترول خون
  • تقویت عضلات بدن
  • کاهش فشار خون
  • کاهش بیماری های قلبی و عروقی و …

راه ها مختلفی برای سفارش و خرید آن وجود دارد که عبارت است از: مراجعه حضوری به شرکت های تولید کننده، مراجعه حضوری به شرکت های پخش کننده، مراجعه غیر حضوری به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی که می توانید محصول خود را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری کنید.

قیمت خاویار مقرون به صرفه

قیمت خاویار مقرون به صرفهقیمت خاویار تحت تأثیر عوامل مختلفی است که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت، میزان و حجم آن اشاره نمود. فروش و پرورش این محصول در ایران به صورت مستقیم و عمده انجام می شود که در فروش کلی سبب کاهش قیمت تمام شده برای مشتری می شود همچنین نوع بسته بندی نیز بر قیمت تأثیرگذار است. برای استعلام قیمت به شرکت های تولید کننده یا سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید تا از آخرین قیمت روز مطلع شوید.

در هنگام خرید خاویار به تاریخ تولید و انقضا، کیفیت، رنگ، طعم و برند آن توجه نمایید. مرکز خرید خاویار در شهرهای مختلف کشور انواع آن را به صورت بسته بندی های متنوع و با ذکر مشخصات درج شده روی آن و نشان استاندارد ارائه می دهد که با توجه به وزن محصول، قیمت متفاوت است.

تجارت خاویار با سود آوری بالا

تجارت خاویار با سود آوری بالاخاویار سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز برای بدن می باشد که دارای طعم بسیار خوب و لذیذی است و بزرگترین مرکز پخش خاویار در شمال کشور است که محصولات صادراتی فوق العاده و ویژه ای را به بازارهای داخلی و خارجی اهدا می کند. بهترین خاویار های صادراتی خاویار بلوگا، آسترا و سوروگا و … می باشد که بهترین نوع آن با حجم عمده در شمال تولید و بسته بندی می شود و برای فروش راهی بازار می گردد. تجارت آن یکی از تجارت های سودآور می باشد و متقاضیان زیادی در کشورهای مختلف جهان دارد.

صادرات خاویار توسط شرکت های تولیدی و بازرگانی به کشورهای همسایه، آسیایی و اروپایی و … با بسته بندی های استاندارد و در حجم های مختلف صورت می گیرد که با توجه به کیفیت بالای این محصول ایرانی در کشورهای خارجی استقبال زیادی صورت می گیرد و فروش بالایی دارد.

خرید انواع خاویار صادراتی

خرید انواع خاویار صادراتیتولیدی خاویار انواع بیشماری از ماهیان خاویاری را با بهترین کیفیت پرورش داده و تخم های خاویار درجه یک را از آن ها استخراج می کند که علاوه بر تأمین بازارهای داخل کشور به خارج از کشور صادر می شود. خاویار صادراتی که تولید شهرهای شمالی کشور هستند به کشورهایی نظیر: عمان، قطر، آلمان، روسیه، ترکیه و … صادر می شود که در این کشورها مشتریان زیادی دارد و مورد پسند افراد زیادی واقع می شود. صادرات این محصول علاوه بر سود آوری بالا برای تاجران برای کشور هم ارزآوری خوبی به همراه دارد.

واحد فروش خاویار نمونه های مرغوب آن را که شامل کلاسیک، فشرده، طلایی، بری و آسترا و … با بهترین کیفیت و با بسته بندی های استاندارد به خریداران ارائه می کند.

قیمت به روز بهترین خاویار

قیمت به روز بهترین خاویارخاویار سرشار از مواد مقوی است که به اکسیر سلامتی معروف است  و یکی از غذاهای لوکس و گران قیمت در جهان محسوب می شود که به علت خواص فراوان طرفداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد. قیمت آن با توجه به کیفیت، نوع، نحوه خرید و فروش، نوع بسته بندی، حجم، نوسانات اقتصادی بازار و … متفاوت است که بهترین و سریع ترین راه برای استعلام قیمت مراجعه به سایت های فروش است زیرا هر روز بروزرسانی می شود.

ماندگاری آن در دمای بین صفر تا سه درجه سانتی گراد به مدت پنج ماه است که اگر پلمپ باز نشود تا چندین ماه در فریزر سالم می ماند و در صورت باز شدن پلمپ باید در یخچال نگهداری شود و در مدت چند هفته باید استفاده شود. در بسته بندی جدید خاویار شرایط دمایی نگهداری آن و مشخصات محصول قید شده است.

نماینده فروش خاویار در ارومیه

نماینده فروش خاویار در ارومیهایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع خاویار از جمله خاویار سیاه در دنیاست که در دریای خزر منبع عظیمی از انواع ماهیان خاویاری وجود دارد همجنین مزارع پرورش ماهیان خاویاری در شهرهای مختلف کشور در زمینه پرورش و تولید آن در حال فعالیت هستند. شرکت های بازرگانی و نمایندگی پخش به صورت حضوری و اینترنتی انواع برندهای معتبر داخلی را با کیفیت بالا و قیمت مطلوب به خریداران ارائه می کند.

خریدار خاویار عمده در ارومیه با مراجعه به نمایندگی فروش می تواند آن را با کیفیت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه تهیه نماید که در خرید عمده قیمت کمتر از خرید جزیی است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا